«Τις λύσεις για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Δυτική Αφρική (Γκάνα)», αναφέρει
χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της www.ghanaweb.com,
βασιζόμενο σε πρόσφατη σχετική έκθεση φιλοξενίας για την Γκάνα.
Ειδικότερα, το δημοσίευμα αναφέρει ότι: «Ωστόσο, η
τουριστική βιομηχανία της Γκάνα αντιμετωπίζει
πολλές προκλήσεις και σύμφωνα με την έκθεση της κορυφαίας ιστοσελίδας online κρατήσεων των ξενοδοχείων της Αφρικής, Jumia. Πιο αναλυτικά οι λύσεις
όσον αφορά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία της Γκάνα είναι
οι ακόλουθες:
1. Περιορισμένη η κατανόηση της τουριστικής βιομηχανίας
Το πρώτο βήμα για την
επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος είναι η αναγνώριση και η κατανόηση των
διαφόρων συνιστωσών του προβλήματος .Το κύριο εμπόδιο σε αυτό είναι το γεγονός
ότι υπάρχει περιορισμένη κατανόηση της τουριστικής βιομηχανίας. Πολλοί άνθρωποι
πιστεύουν ότι ο τουρισμός περιορίζεται στα
γνωστά τουριστικά αξιοθέατα ενός προορισμού. Για να λυθεί αυτό, όλα τα
ενδιαφερόμενα μέρη (συμπεριλαμβανομένων κυβερνητικών οργανισμών και των μέσων
ενημέρωσης) πρέπει να επενδύσουν πολύ χρόνο και πόρους στην εκπαίδευση του
κοινού σχετικά με τις διάφορες συνιστώσες της τουριστικής βιομηχανίας. Οι επιχειρήσεις του κλάδου πρέπει να ενημερώσουν
το κοινό
όσον αφορά στην ιστορία, τον
πολιτισμό, την τουριστική ομορφιά της χώρας
και κατά αυτόν τον τρόπο οι τουρίστες
θα κατανοήσουν και θα εκτιμήσουν αυτό που έχει η χώρα. Μόνο έτσι
θα αυξηθούν τα έσοδα του τουριστικού κλάδου της Γκάνας από τους ξένους
τουρίστες.
2. Ανεπαρκείς επενδύσεις
Δεν θα υπάρξουν επενδύσεις στην τουριστική βιομηχανία της Γκάνας
εάν δεν έχει σαφές μέλλον στο κλάδο. Αυτό σημαίνει ότι για να επενδύσει κανείς
στον τομέα αυτό θα πρέπει να αποδειχτεί ότι
υπάρχει ευκαιρία για ανάπτυξη αλλά και γενικά βιωσιμότητα. Για να λυθεί το
πρόβλημα της έλλειψης επενδύσεων, πρέπει η βιομηχανία της Γκάνας να γίνει πιο ελκυστική στους τουρίστες. Πρέπει να προβληθεί
και να προωθηθεί περαιτέρω η ομορφιά αυτής
της χώρας αλλά συγχρόνως θα πρέπει να διατηρηθούν καλά τα ήδη υπάρχοντα sites
του κλάδου. Ακόμη πρέπει να γίνει έκκληση για βοήθεια από εταιρικά όργανα και τα
ενδιαφερόμενα μέρη για το θέμα αυτό. Διότι μόνο όταν οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι η βοήθεια
είναι απαραίτητη, θα επισκεφτούν την χώρα.
3. Η έλλειψη επαγγελματισμού
Ο επαγγελματισμός έχει γίνει το σημείο αναφοράς πολλών
επιτυχημένων επιχειρήσεων. Ωστόσο, στην Γκάνα ο επαγγελματισμός είτε περιορίζεται στο ” μεγαλύτερα brands ” είτε απουσιάζει εντελώς. Ο τουριστικός κλάδος
της Γκάνας θα πρέπει να παρέχει καλή
εξυπηρέτηση στους πελάτες της με άκρως επαγγελματικό τρόπο, προκειμένου να δημιουργηθεί μια συγκεκριμένη εικόνα για το
εμπορικό σήμα της τουριστικής εταιρείας. Πολλοί εκπρόσωποι ξενοδοχείων και επιχειρήσεων και οργανισμών που σχετίζονται με τον τουρισμό, πρέπει συχνά
να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους και να τους εφοδιάσουν τις τρέχουσες πρακτικές και
διαδικασίες. Επίσης κατά την πρόσληψη ατόμων για ορισμένες θέσεις, οι εργοδότες
πρέπει να αξιολογήσουν τα υψηλά προσόντα των ατόμων που θα επιλέξουν. Ακόμη οι
τοπικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δουν πως λειτουργούν τα διεθνή brand του κλάδου και να προσπαθήσουν να
υιοθετήσουν τα στοιχεία αυτά προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα του κλάδου.
4. Βελτίωση των
υποδομών
Η Γκάνα θα πρέπει να
παρέχει αρκετά καλή υποδομή σε διάφορα τουριστικά αξιοθέατα και ξενοδοχεία της προκειμένου
να αυξηθεί ο αριθμός των τουριστών της. Δυστυχώς, οι δρόμοι, η πρόσβαση σε πολλούς από τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και των ξενοδοχείων της χώρας
δεν έχουν τις καλύτερες
προδιαγραφές. Η κυβέρνηση πρέπει να λάβει τις κατάλληλες ενέργειες ώστε να διασφαλίσει
στους επισκέπτες της χώρας: καλούς
δρόμους πρόσβασης σε τουριστικούς προορισμούς της, καλή ασφάλεια στα ταξίδια των τουριστών, καλές ανέσεις ( όπως
φορητές πόσιμου νερού και ηλεκτρικού ρεύματος) θα πρέπει να παρέχονται για να
κάνουν τη διαμονή των τουριστών πολύ πιο
άνετη. Όταν αυτά τεθούν σε ισχύ, πολλοί τουρίστες θα είναι στην ευχάριστη
θέση επιλέξουν να ταξιδέψουν σε
προορισμούς της χώρας.
5. Υψηλό κόστος στους
τουριστικούς προορισμούς
Η Γκάνα για να
προσελκύσει περισσότερους τουρίστες στους
τουριστικούς προορισμούς της θα πρέπει : να μειωθεί το κόστος εισόδου σε
τουριστικούς χώρους και μνημεία, σουβενίρ,
αναμνηστικά.