Quantcast
2ο Greek Tourism Workshop: Στόχος η προσέλκυση Ιρανών τουριστών - enikonomia.gr
share

2ο Greek Tourism Workshop: Στόχος η προσέλκυση Ιρανών τουριστών

δημοσιεύτηκε:

Με τη συμμετοχή 167 τουριστικών πρακτόρων, Tour Operators και εκπροσώπων των ΜΜΕ του Ιράν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 2ου Greek Tourism Workshop στην Τεχεράνη, το οποίο είχε στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής αγοράς του Ιράν για την Ελλάδα και την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος προς τη χώρα. Την πρωτοβουλία ανέλαβαν από κοινού οι εταιρείες Mideast Travel Worldwide και Tourism Today.

Η φετινή εκδήλωση, που έλαβε χώρα στο πολυτελές Espinas Palace, πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια της περσινής, αποσκοπώντας στην έτι περαιτέρω ανάδειξη του ελληνικού προορισμού, φέρνοντας σε επαφή τους Eλληνες ξενοδόχους και αεροπορικές εταιρείες με τους Ιρανούς Tour Operators, πράκτορες και facilitators. Η εκδήλωση που είχε την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, διεξήχθη στο περιθώριο της Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού της Τεχεράνης, όπου συμμετείχε ο ΕΟΤ.

Από ελληνικής πλευράς στο 2ο Greek Tourism Workshop στην Τεχεράνη συμμετείχαν, οι ξενοδοχειακοί όμιλοι : Costa Navarino, Grecotel, Athenaeum Intercontinental, Divani Collection, Domotel, Astir Palace, Grand Resort Lagonisi, Athens Plaza, Athens Ledra, Titania, Porto Carras Resort, Rodos Palace, Capsis Out of Blue, η Aegean Airlines και ο όμιλος Ιατρικού Αθηνών. Τους προορισμούς τους παρουσίασαν στο ιρανικό τουριστικό κοινό οι περιφέρειες Πελοποννήσου και Νοτίου Αιγαίου.

 

Αυξημένη η ζήτηση από το Ιράν

 

Στα συμπεράσματα της εκδήλωσης καταγράφεται η έντονη διάθεση των Ιρανών για τη διεξαγωγή ταξιδιών στην Ελλάδα, ενώ όπως τόνισαν οι Ιρανοί πράκτορες αναμένεται ραγδαία άνοδος των requests για ταξίδια στην Ελλάδα κάνοντας λόγο για πάνω από 20.000 επισκέψεις. Το 2015 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 3.000 περίπου Ιρανοί τουρίστες, ενώ με βάση τα δεδομένα της ζήτησης η κίνηση θα ανέλθει σε πενταψήφια νούμερα το 2016, εφόσον επιταχυνθούν οι διαδικασίες έκδοσης VISA, δεδομένο που ήδη έχει επιτευχθεί σύμφωνα με την αναφορά στελεχών της ελληνικής πρεσβείας στην Τεχεράνη. Επίσης στα αξιοσημείωτα του 2ου Greek Tourism Workshop αποτυπώνεται το έντονο ενδιαφέρον της Aegean Airlines για τη διενέργεια καθημερινών πτήσεων την περίοδο του καλοκαιριού από την Τεχεράνη προς την Αθήνα, (από 3 που είναι σήμερα σταδιακά οι πτήσεις θα γίνουν 5 και μέχρι το καλοκαίρι εκτιμάται ότι η πτήση θα γίνει καθημερινή), ενώ παραμένει ενεργή και η σπουδή της ιρανικής Mahan Air για αύξηση των πτήσεων της προς την Αθήνα τη θερινή σεζόν. Ταυτόχρονα, υπάρχουν ήδη σκέψεις για τη διενέργεια απευθείας πτήσεων προς την Κρήτη, την Ρόδο και την Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, και η Iran Air που στο σύνολο έχει παραγγείλει 114 νέα αεροσκάφη μελετά την ελληνική αγορά για τη διενέργεια δρομολογίων.

Στα χαρακτηριστικά της ιρανικής αγοράς σημειώνεται ότι τον Μάρτιο του 2014 (σ.σ. Πρωτοχρονιά των Ιρανών), μετακινήθηκαν εντός και εκτός Ιράν 25 εκατ. ταξιδιώτες. Επιπλέον, η δαπάνη των Ιρανών τουριστών στις χώρες που επισκέπτονται, ανήλθε το 2010 σε περισσότερα από 15 δισ. δολάρια.

Στο πλαίσιο της ομιλίας της στο επίσημο δείπνο η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά αναφέρθηκε στους πολιτιστικούς και ιστορικούς δεσμούς που ενώνουν τους δυο λαούς, γεγονός που διεφάνη και με την πρόσφατη επίσκεψη του Ελληνα πρωθυπουργού, καλώντας τους Ιρανούς να επισκεφθούν την Ελλάδα. Ακολούθως ανέπτυξε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας στον τουρισμό. Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος στον χαιρετισμό του ανέλυσε τις δυνατότητες του Ελληνικού προορισμού αναφερόμενος στα χαρακτηριστικά που ελκύουν τον Ιρανό τουρίστα.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.