Η κατασκευή του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP) στην Ελλάδα
συνεχίζεται βάσει χρονοδιαγράμματος, στόχων, και προϋπολογισμού.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, χάρη στις προσπάθειες περισσότερων
από 3.100 ανθρώπων που απασχολούνται στο έργο, κατασκευαστικές εργασίες
πραγματοποιούνται πλέον και στις τρεις περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας που θα
διασχίσει ο αγωγός: Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Κεντρική Μακεδονία και -εσχάτως-
Δυτική Μακεδονία, όπου η κατασκευή ξεκίνησε στους Πύργους του Δήμου Εορδαίας,
στα τέλη Ιουνίου.
Επίσης, τοποθετήθηκαν τα θεμέλια στο σταθμό συμπίεσης του αγωγού στους
Κήπους του Έβρου.
Στα τέλη Ιουνίου 2017, από το σύνολο των περίπου 550 χιλιομέτρων (χλμ.)
αγωγού που θα κατασκευαστούν σε ελληνικό έδαφος, οι ανάδοχοι εργολήπτες του ΤΑΡ
έχουν ήδη:
· παραλάβει περισσότερο από
το 75% των 32.000 σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή του
ελληνικού τμήματος του αγωγού∙
· καθαρίσει και διαμορφώσει
331 χλμ. της όδευσης∙
· ενώσει 304 χλμ. αγωγού∙
και
· συγκολλήσει περίπου 280
χλμ.
Ταυτόχρονα
· 227 χλμ. τάφρου έχουν
διανοιχθεί∙
· σε 198 χλμ. ο αγωγός έχει
τοποθετηθεί εντός της τάφρου∙
· σε 183 χλμ. έχει
καλυφθεί με χώμα∙ και
· 94 χλμ. γης βρίσκονται
στη φάση αποκατάστασης.