Quantcast
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στόχος η επαναφορά των εμπορικών φορτίων που χάθηκαν στον άξονα ΟΛΘ - πΓΔΜ - enikonomia.gr
share

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Στόχος η επαναφορά των εμπορικών φορτίων που χάθηκαν στον άξονα ΟΛΘ – πΓΔΜ

δημοσιεύτηκε:

Να επαναφέρει τα φορτία που έχουν χαθεί τα τελευταία χρόνια
από τις εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και των
βόρειων συνόρων της χώρας, με τελικό προορισμό την πΓΔΜ, επιδιώκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Ο στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να αντιστρέψει την έντονα πτωτική τάση,
που εντάθηκε την τελευταία διετία, εξαιτίας μίγματος αρνητικών παραγόντων.

Το θέμα βρέθηκε στο επίκεντρο σημερινής τριμερούς σύσκεψης στο λιμάνι, στην
οποία συμμετείχαν οι διοικήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των Σιδηροδρόμων της πΓΔΜ (MZ
Transport) και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).


Μάλιστα ο διευθύνων
σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του
ΑΠΕ-ΜΠΕ επισήμανε ότι «πέρυσι
σημειώθηκε πτώση της τάξης του 74% σε σχέση με το 2014, σε ό,τι αφορά τα φορτία
από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς την πΓΔΜ, ενώ ακόμη μεγαλύτερη διαφαίνεται
η μείωση για το 2016.


Σε ό,τι αφορά δε, τα
αίτια αυτής της έντονα καθοδικής πορείας, ο ίδιος επισήμανε ότι πέραν των
ζητημάτων που είχαν ανακύψει από πλευράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το τροχαίο υλικό και
τους μηχανοδηγούς, “τα οποία ήδη θεραπεύονται”, η πτώση συνδέεται
επίσης με την καθίζηση της γέφυρας του Αξιού και της ενωτικής σιδηροδρομικής
γραμμής Αξιού-Γέφυρας “όπου η μηχανή αλλάζει από ηλεκτρομηχανή σε
ντιζελομηχανή”, καθώς και με τον αποκλεισμό στην Ειδομένη. Δευτερευόντως,
πρόβλημα συνιστά η έλλειψη επαρκούς προσωπικού του ΟΣΕ στον σταθμό διαλογής
εμπορευμάτων, αλλά και η ενίοτε ανεπαρκής επικοινωνία με τους διαμεταφορείς της
πΓΔΜ. Συζητήσαμε για τα αίτια της πτώσης αυτής και πώς θα τα θεραπεύσουμε,
καθώς και για το πώς μπορεί να βελτιωθεί η γενικότερη επικοινωνία και
συνεργασία με τις διαμεταφορικές εταιρείες».


Μάλιστα, η καλύτερη επικοινωνία επί του πρακτέου θα
επιχειρηθεί ήδη από σήμερα, αφού στη διάρκεια της ημέρας στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
θα συναντηθούν με εκπροσώπους μεγάλου διαμεταφορέα της πΓΔΜ, που αυτή τη στιγμή
έχει φορτίο 40.000 τόνων με μέταλλα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, θα
πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον ΟΣΕ ώστε να διερευνηθεί το ενδεχόμενο αύξησης
του προσωπικού στον σταθμό διαλογής, όπου σήμερα πραγματοποιείται μόνο μία
βάρδια.


Τέλος ο κ.Τσαλίδης
ζήτησε από τη διοίκηση του ΟΛΘ στοιχεία για τον προγραμματισμό του στη
διακίνηση φορτίων το 2016 και τις προβλέψεις του για το 2017, ώστε οι δύο
εταιρείες να συγχρονιστούν καλύτερα στην υλοποίηση των στόχων τους.






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.