«Η περίοδος των προσπαθειών συμφιλίωσης έχει οριστικά
τελειώσει όπως και η υπομονή των εργαζομένων», ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας. σχετικά με την εταιρεία σούπερ μάρκετ Καρυπίδης.
«Τώρα τον λόγο έχουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και η αυτονόητη
διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων», αναφέρει η ανακοίνωση.
Πιο αναλυτικά, η
ανακοίνωση αναφέρει:
«Tο Υπουργείο Εργασίας έχει εξαντλήσει κάθε λογικό περιθώριο
διαλόγου και συναίνεσης με τους
ιδιοκτήτες των super market Καρυπίδης. Έχουν γίνει πολλές τριμερείς
συμφιλιωτικές διαδικασίες, που αν η ιδιοκτησία ήταν συνεπής στις δεσμεύσεις της
τα προβλήματα θα είχαν λυθεί.
Η ιδιοκτησία της επιχείρησης όμως έχει ξεπεράσει κάθε όριο
ασυνέπειας. Ενώ έχει δεσμευτεί με την υπογραφή της σε ένα σαφές, χρονικά πλαίσιο
αποπληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων, δεν το τηρεί, με αποτέλεσμα πλειάδα εργαζομένων να
παραμένουν απλήρωτοι για 6 και πλέον μήνες και να χρωστούνται τουλάχιστον 2
επιδόματα.Από την άλλη, μια σειρά από “επιχειρηματικές κινήσεις”
γίνονται με απόλυτη αδιαφάνεια (μεταφορά καταστημάτων σε άλλη ιδιοκτησία με
αβέβαιο μέλλον για τους εργαζόμενους κπλ)
που δημιουργούν καθεστώς
ανασφάλειας για όσους δουλεύουν για την ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ.Αυτή η ασυνέπεια και
ασυδοσία δεν μπορούν να συνεχιστούν,
πολύ δε περισσότερο που η ιδιοκτησία της εταιρίας έχοντας στην κατοχή της δύο
ομάδες ποδοσφαίρου, πραγματοποιεί πολυδάπανες μεταγραφές την στιγμή που οι
εργαζόμενοι στα super market Καρυπίδης παραμένουν για μήνες απλήρωτοι».
«Το Υπουργείο Εργασίας, μετά από όλα αυτά, δηλώνει πως η
περίοδος των προσπαθειών συμφιλίωσης έχει οριστικά τελειώσει, όπως και η
υπομονή των εργαζομένων. Τώρα τον λόγο έχουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και η
αυτονόητη διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων (πράξεις επιβολής προστίμου,
προσφυγή στη δικαιοσύνη με την συνδρομή των εργαζομένων κλπ). Πρέπει όλοι να
καταλάβουν ότι οι προσπάθειες
συμφιλίωσης δεν αποτελούν αδυναμία αλλά πράξεις ευθύνης που έχουν όμως όρια.
Όποιος τα ξεπερνά θα αντιμετωπίσει τις κυρώσεις που θα είναι πολύ αυστηρές σε
όλα τα επίπεδα».