Στη δημοσιότητα δόθηκε το έκτο τηλεοπτικό του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ για τις ευρωεκλογές με σύνθημα “πρόσβαση όλων στη Δημόσια Υγεία”.
Στο νέο προεκλογικό σποτ πρωταγωνιστεί μια άνεργη μητέρα η οποία περιγράφει τον φόβο της για την ασφάλισης της οικογένειας της όταν έχασε τη δουλειά της. «Καλά εγώ, αλλά φαντάζεσαι να μην μπορείς να προσφέρεις ασφάλεια στο παιδί σου; Αφού βρέθηκα χωρίς δουλειά, πέρασα χρόνια με τον τρόμο μη χτυπήσει, μην πάθει κάτι το μωρό μου και επιτέλους τώρα, το παιδί και η οικογένειά μου δεν είναι πια στον αέρα», λέει η μητέρα.
Παράλληλα, στο βίντεο υπογραμμίζεται ότι «το 2014 2.5 εκατομμύρια ανασφάλιστοι εκτός δημοσίου συστήματος υγείας. Το 2019, 2.5 εκατομμύρια πολίτες με πλήρη πρόσβαση στις υπηρεσίες του εθνικού συστήματος υγείας».
«Και συνεχίζουμε. Ήρθε η ώρα των πολλών, έχουμε τη δύναμη», καταλήγει το τηλεοπτικό σποτ.