Το “Ελ. Βενιζέλος” τρίτο καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο – Η κατάταξη της AirHelp

Στα πρώτα τρία αεροδρόμια του κόσμου κατατάχθηκε το αεροδρόμιο της Αθήνας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ετήσιου AirHelp Score, το οποίο αξιολογεί παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια.

Συγκεκριμένα, σε σχετική ανακοίνωση της AirHelp, εταιρείας για τα δικαιώματα των επιβατών, ο Διεθνής Αερολιμένας της Αθήνας κατέλαβε την τρίτη θέση , ανάμεσα σε 132 αεροδρόμια, με επίδοση 8,38 μονάδες.

Το αεροδρόμιο της Ελλάδας σημείωσε επίδοση 8,1 στην ακρίβεια των πτήσεων, 9,0 στην ποιότητα υπηρεσιών και 8,7 στην ποιότητα των εμπορικών υπηρεσιών.

Οι ταξιδιώτες έδωσαν την πρωτιά και φέτος στο Hamad International Airport. Δεύτερο είναι το Tokyo Haneda International Airport και ακολουθεί ο διεθνής αερολιμένας της Αθήνας. Το αεροδρόμιο του Αϊντχόβεν, το διεθνές αεροδρόμιο του Κουβέιτ και το αεροδρόμιο Πορτέλα της Λισαβόνας κατατάχθηκαν στις κατώτατες θέσεις. Όλα τα αεροδρόμια αξιολογήθηκαν βάσει της απόδοσης στους τομείς της ποιότητας υπηρεσιών, των τροφίμων και των επιλογών καταστημάτων.

Η επιλογή των 132 αεροδρομίων έγινε με βάση τα πιο πολυσύχναστα και πιο γνωστά αεροδρόμια του κόσμου, ενώ αποκλείστηκαν άλλα για τα οποία δεν μπόρεσαν να συλλεχθούν στοιχεία. Το διάστημα που εξετάστηκαν είναι μεταξύ της 1ης Ιανουαρίου 2018 και 31 Δεκεμβρίου 2018.

«Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος της Ελλάδας φιγουράρει για ακόμα μια φορά στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως με το εντυπωσιακό σκορ επίδοσης 8,38. Η επιτυχία του ελληνικού αεροδρομίου βασίζεται στην επιδίωξη ενός εξαιρετικού χρόνου απόδοσης και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ακρίβεια και επιθυμούν τη φιλική εξυπηρέτησή τους στις χώρες που επισκέπτονται, ενώ οι εμπειρίες που βιώνουν κάθε φορά πρέπει να είναι αντάξιες των προσδοκιών τους και ακόμα καλύτερα να τις ξεπερνούν. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν από και προς την Ελλάδα, μένουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του αεροδρομίου γι’ αυτό και το κατατάσσουν ανάμεσα στα τρία καλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως», αναφέρει ο Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών.

Αεροπορικές εταιρείες


Την υψηλότερη βαθμολογία στις αεροπορικές εταιρείες βάσει του AirHelp Score για το 2019 έχει η Qatar Airways, η οποία, όπως αναφέρεται, επιτυχημένα διατηρεί την πρώτη θέση από το 2018 λόγω της συνέπειας στην αποτελεσματική διεκπεραίωση επεξεργασίας αιτήσεων και της υψηλής ακρίβειας. Συγκεκριμένα, η Qatar Airways σημείωσε 7,8 για τη διαχείριση των αποζημιώσεων και 8,4 για την έγκαιρη απόδοσή της.

Την Qatar Airlines, στις θέσεις κατάταξης ακολουθούν οι εταιρείες American Airlines, Aeromexico, SAS, Scandinavian Airlines και Qantas στην δεύτερη έως πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, Olympic Air και Aegean Airlines, κατατάχθηκαν στην 31η και 48η θέση αντίστοιχα, αφήνοντας το δικό τους στίγμα και πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες πίσω στην παγκόσμια κατάταξη.

Ο δείκτης ικανοποίησης των αεροπορικών εταιρειών προκύπτει κατά 33,33% από την ακρίβεια των πτήσεων των εταιρειών, κατά 33,33% από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν (άνεση αεροσκάφους, εξυπηρέτηση πληρωμάτων, προσφερόμενα γεύματα) και κατά 33,33% από τη συμπεριφορά των εταιρειών στη διαχείριση και έγκαιρη απόδοση των αποζημιώσεων.

Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Exit mobile version