Τρία είναι τα βασικά σενάρια -με πιθανότερο εκείνου του ανθρώπινου λάθους- που εξετάζουν οι Αρχές για το σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στο σταθμό του Αδένδρου Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του ο Ελεύθερος Τύπος. Από τον εκτροχιασμό, τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν και ακόμη έντεκα τραυματίστηκαν. Να σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη φορά που αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε στον συγκεκριμένο σταθμό, ενώ πραγματικά συγκινητική ήταν η συνδρομή των κατοίκων, οι οποίοι έσπευσαν μαζικά και βοήθησαν στον απεγκλωβισμό των επιβατών.
Τα μέλη της μικτής επιτροπής, η οποία αποτελείται από στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, έχουν πιάσει ήδη δουλειά αναζητώντας τα αίτια της τραγωδίας. Πρέπει μέχρι το τέλος της εβδομάδας να έχουν συντάξει ένα -έστω προκαταρκτικό- πόρισμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζουν τρία σενάρια:
1. Ανθρώπινο λάθος. Είναι αυτό που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες. Ο οδηγός φέρεται να είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα που να οδήγησε στον εκτροχιασμό. Στο σταθμό του Αδένδρου τα τρένα χρησιμοποιούν την παρακαμπτήρια γραμμή κι όχι την κεντρική. Το όριο ταχύτητας είναι 60 χλμ./ώρα. Η αμαξοστοιχία μάλλον είχε μεγαλύτερη ταχύτητα με αποτέλεσμα όταν έφτασε στην «κλείδωση» των δύο γραμμών και έπρεπε να μπει στην παρακαμπτήριο εκτροχιάστηκε. Άλλωστε, το τι ακολούθησε μαρτυρά ότι το τρένο κινούνταν με περισσότερα από 60 χλμ./ώρα.
Διαβάστε περισσότερα στο enikos.gr