Μεσούσης της οικονομικής κρίσης, η ελληνική διαφημιστική αγορά δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα, αναφέρεται σε δημοσίευμα του εβδομαδιαίου γαλλικού περιοδικού Strategies.
Οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες ανέστειλαν τη λειτουργία τους από τα τέλη Ιουνίου, ενώ τα προβλήματα ρευστότητας και πληρωμών βλάπτουν σημαντικά τη δραστηριότητα υπηρεσιών όπως οι διαφημιστικές, υπογραμμίζει το περιοδικό.
Σύμφωνα με τον Γιώργο Βαρελόγλου, διευθυντή ανάπτυξης της Isobar και της Iprospect (Dentsu Aegis Network) στην Ελλάδα, που απάντησε σε ερωτήσεις του αμερικανικού περιοδικού Advertising Age, τα τηλεοπτικά κανάλια δεν θέλουν ούτε καν να μεταδίδουν διαφημιστικά σποτ, ώστε να μην πρέπει να εισπράξουν στον τραπεζικό λογαριασμό τους χρήματα που η αξία τους μπορεί ανά πάσα στιγμή να πέσει δραματικά.
Σε ένα άλλο παράδειγμα παράλυσης της ελληνικής οικονομίας, το Facebook, ο τραπεζικός λογαριασμός του οποίου βρίσκεται στην Ιρλανδία, δεν μπορεί να λάβει μεταφορές πιστώσεων για την πληρωμή διαφημίσεων, διότι απαγορεύεται να βγαίνουν χρήματα από την Ελλάδα. Έτσι αυτό το διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν έχει εδώ και μερικές ημέρες καμιά διαφήμιση.
Καθώς ξεκινά η τουριστική περίοδος, ορισμένες εταιρίες ψάχνουν να βρουν τρόπους να έλθουν σε επαφή με τους καταναλωτές, προωθώντας κυρίως μία επικοινωνία κοινωνικά υπεύθυνη.
Ο Γιώργος Βαρελόγλου δηλώνει: «Οι περισσότερες συσκέψεις προσανατολίζονται προς την κοινωνική ευθύνη προκειμένου να προσφέρουν υποστήριξη στον πληθυσμό».
Παρακολουθήστε όλες τις εξελίξεις από το Liveblog του Enikonomia.gr