Το μεταφορικό ισοδύναμο για τα νησιά επεκτείνεται πλέον και στα καύσιμα και έχει τρεις πυλώνες ενίσχυσης των νησιωτών, τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός, Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», ο κ. Σαντορινιός περιέγραψε ότι, θα ισχύσουν τα εξής:
β) μεταφορά εμπορευμάτων, με πλήρη εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου 2019,
γ) επιδότηση των καυσίμων, πιλοτικά από τον Ιανουάριο του 2019 για τα μικρά και απομακρυσμένα νησιά, με σκοπό την πλήρη εφαρμογή
Η επιδότηση των καυσίμων «στοχεύει στο να μειώσει την τιμή των καυσίμων στην αντλία σε ύψος περίπου 10-15 λεπτά πάνω από μέση τιμή στην Αττική … είναι σημαντική ενίσχυση για τους νησιώτες, καθώς σήμερα οι τιμές κυμαίνονται από 25 ως 30 λεπτά πάνω από τις τιμές της Αττικής», όπως είπε.
- Αγαθονήσι
- Αλόννησος
- Αμοργός
- Ανάφη
- Αντίπαρος
- Αστυπάλαια
- Ίος
- Ικαρία
- Κάρπαθος
- Κάσος
- Κέα
- Κίμωλος
- Κύθηρα
- Κύθνος
- Λειψοί
- Λέρος
- Μεγίστη
- Μύλος
- Νίσυρος
- Πάτμος
- Σαμοθράκη
- Σέριφος
- Σίκινος
- Σίφνος
- Σκιάθος
- Σκόπελος
- Σκύρος
- Σύμη
- Τήλος
- Φολέγανδρος
- Φούρνοι
- Ψαρά
Επιπλέον ο κ. Σαντορινιός διαβεβαίωσε τους κατοίκους των πέντε νησιών που δέχθηκαν τον μεγάλο όγκο του προσφυγικού κύματος τα προηγούμενα χρόνια, ότι «θα έχουμε ευχάριστα νέα για την διατήρηση των συντελεστών ΦΠΑ» σε χαμηλότερο επίπεδο από ό,τι στην υπόλοιπη χώρα.
«Πρέπει να είναι πριν το τέλος του έτους», διευκρίνισε, «γιατί το ειδικό καθεστώς λήγει 31/12, οποιαδήποτε εξέλιξη θα πρέπει να είναι πριν».
Ο κ. Σαντορινιός εξάλλου αναφέρθηκε στο πρωτοποριακό για την ανατολική Μεσόγειο έργο που εγκαινιάζεται στο λιμάνι της Κυλλήνης, για την ηλεκτροδότηση από την στεριά των μεγάλων επιβατικών/οχηματαγωγών πλοίων, ώστε να μην δουλεύουν οι κινητήρες τους όσο είναι “δεμένα” ρυπαίνοντας την περιοχή.
«Σκοπός είναι να επεκταθεί και στην “ηλεκτροφόρτιση”, να αποκτάμε πλοία που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια και θα φορτίζονται στο λιμάνι», όπως είπε.
Πηγή πληροφοριών: stokokkino.gr