Ρυθμίζονται ξανά τα φανάρια της Αθήνας: Τα «προβληματικά σημεία» και το σχέδιο για να μειωθεί το μποτιλιάρισμα

Τα φανάρια με τα σοβαρότερα προβλήματα στο κέντρο της Αθήνας, τα οποία έχουν βρεθεί στο επίκεντρο της Επιτροπής του υπουργείου Υποδομών – Μεταφορών που ασχολείται με το σχέδιο «Ανάσα για την Αθήνα», με στόχο τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εικόνας της πόλης, παρουσιάζει η εφημερίδα «Καθημερινή».

Τα πιο προβληματικά φανάρια της Αττικής είναι εκείνα σε Υμηττού και Ευτυχίδου, σε Υμηττού και Ηλιουπόλεως, σε Ηλία Ηλιού και Φραντζή, σε Ηλία Ηλιού και Ηλιουπόλεως, σε Φραντζή και Καλλιρρόης, σε Αχιλλέως και Κωνσταντινουπόλεως, στην Αχιλλέως (στο ύψος της πλατείας Καραϊσκάκη), στη Μάρνη, σε Μάρνη και Πατησίων, σε Καλλιρρόης και Συγγρού, σε Βασιλίσσης Όλγας και Αρδηττού, σε Βασιλέως Κωνσταντίνου και Βασιλίσσης Όλγας, σε Βασιλέως Κωνσταντίνου (στο ύψος του Χίλτον, στην Πατησίων (στο ύψος της πλατείας Αμερικής, στην Πατησίων και Αλεξάνδρας, σε Ευφρονίου και Υμηττού και στην Ηλιουπόλεως στο μετρό Άγιος Δημήτριος.

Έρχεται επαναπρογραμματισμός των φαναριών

Το υπουργείο Υποδομών προχωράει σε επαναπρογραμματισμό των φαναριών σε κεντρικές και δευτερεύουσες οδικές αρτηρίες.

Σε αυτή τη φάση πραγματοποιείται καταμέτρηση του κυκλοφοριακού φόρτου, προκειμένου να διαπιστωθούν οι νέες συνθήκες και τα δεδομένα που έχουν προκύψει.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα προχωρήσει το επόμενο στάδιο της σχετικής μελέτης, που αφορά στην επικαιροποίηση του προγραμματισμού των φαναριών.

Μέχρι στιγμής, τα στοιχεία καταδεικνύουν ως προβληματικά τα σημεία πέριξ του Δακτυλίου, είτε πρόκειται για την περίμετρό του είτε για τους οδικούς άξονες που οδηγούν σε αυτόν.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το κυριότερο πρόβλημα αποτελεί η απουσία συστηματικών μετρήσεων, οι οποίες όπως εξηγεί στην «Καθημερινή» ο Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Θανάσης Τσιάνος, πρέπει να γίνονται τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο προκειμένου το Κέντρο Διαχείρισης και Ελέγχου Κυκλοφορίας να έχει στη διάθεσή του τα πραγματικά δεδομένα.

Το πρόγραμμα σηματοδότησης κάθε κόμβου λαμβάνει υπόψη τη γεωμετρία του κόμβου (πόσοι δρόμοι συναντιούνται στον κόμβο), τον αριθμό των λωρίδων κυκλοφορίας, τους κυκλοφοριακούς φόρτους του κόμβου και τις διακυμάνσεις αυτών.


Exit mobile version