Ψηφιακός βοηθός: Ποιες πληροφορίες θα δίνει για τα ενεργειακά τιμολόγια – Τι εξετάζεται για το gov- wallet

υπουργός

Για το εάν οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του ψηφιακού βοηθού στο Gov.gr έχουν να κάνουν και με χρηστικές πληροφορίες όπως για παράδειγμα τα ενεργειακά τιμολόγια ρωτήθηκε κατά τη συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό “Παραπολιτικά ” ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

 «Έχει τροφοδοτηθεί με ψηφιακές υπηρεσίες και με θέματα όπως είναι τα τιμολόγια και τα χρώματά τους. Ήταν και για τον ψηφιακό βοηθό ένα από τα πρώτα ερωτήματα για αυτό και σε συνεργασία με το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας πήραμε βασικές ερωτήσεις και απαντήσεις και τροφοδοτήσαμε τον ψηφιακό βοηθό έτσι ώστε να μπορεί τουλάχιστον στο επίπεδο που μπορεί και μέχρι του σημείου που πρέπει, να απαντά σχετικά με την επιλογή του χρώματος» απάντησε.

Ο κ. Παπαστεργίου αναφέρθηκε και στο gov-wallet. «Εκτός από την ταυτότητα και το δίπλωμα οδήγησης που προϋπήρχαν εδώ και περίπου έναν μήνα έχουμε βάλει κάρτα δακτυλίου, κάρτα ανεργίας ΔΥΠΑ και κάρτα αναπηρίας αλλά θα πρέπει να δούμε την επόμενη ημέρα του gov-wallet το οποίο δεν θα είναι μόνο ένα αποθετήριο εγγράφων αλλά θα είναι, και θα το δούμε τους πρώτους μήνες του ’24, ως ένα κλειδί που θα μας ξεκλειδώνει διάφορες διαδικασίες στο δημόσιο. Για παράδειγμα θέλουμε να γράψουμε τα παιδιά μας σε έναν παιδικό σταθμό και απαιτούνται διάφορα πιστοποιητικά τα οποία αυτά μπορούν να βγουν ψηφιακά αλλά σκοπός μας πλέον δεν είναι να συντηρούμε την ψηφιακή γραφειοκρατία αλλά να απλοποιήσουμε διαδικασίες. Θα μας έρχεται ένα ερώτημα στο κινητό στο wallet το οποίο θα λέει ότι για την αίτηση που κάνατε για την εγγραφή του παιδιού σας στον παιδικό σταθμό απαιτούνται αυτά τα στοιχεία από εσάς, συναινείτε να δοθούν στην τάδε υπηρεσία; Με τη συναίνεσή μας και μόνο στο wallet θα γίνεται όλη η διαδικασία χωρίς να χρειαστεί να διακινήσουμε κανένα πιστοποιητικό » σημείωσε.

Στη  συνέχεια ρωτήθηκε πότε θα μπορούν οι πολίτες  μέσω των ψηφιακών εφαρμογών να κάνουν διαδικασίες όπως το να κλείσουν ένα ραντεβού με το δημόσιο ή να κάνουν εγγραφή του παιδιού τους στον παιδικό σταθμό. «Πάρα πολύ σύντομα, το πρώτο εξάμηνο του ’24. Δηλαδή σήμερα έχουμε τον ψηφιακό βοηθό ο οποίος με τεχνητή νοημοσύνη μας ενημερώνει για παράδειγμα ποια είναι η διαδικασία που ακολουθούμε για να βγάλουμε νέα ταυτότητα, το επόμενο βήμα θα είναι «είμαι ο τάδε και θέλω να μου κλείσεις ραντεβού για τη νέα ταυτότητα». Αυτά θα τα δούμε πολύ σύντομα όπως επίσης το να πάρουμε πληροφορία για το voucher στον παιδικό σταθμό αλλά να μπορούμε πλέον να κάνουμε και την αίτηση και να αποδεχτούμε τα συγκεκριμένα στοιχεία να δοθούν απευθείας στον φορέα που τα ζητά προκειμένου εμείς να μην χρειαστεί να στείλουμε τίποτα» απάντησε.

 

 

Exit mobile version