Quantcast
“Παγώνει” το Instagram Kids μετά τις αντιδράσεις - enikonomia.gr
share

“Παγώνει” το Instagram Kids μετά τις αντιδράσεις

δημοσιεύτηκε:

Στον “πάγο” μπαίνει το Instragram Kids μετά τις αντιδράσεις.

To Instagram σταματά τις εργασίες για μία εκδοχή που αφορά σε παιδιά ηλικίας κάτω των 13 ετών, του αποκαλούμενου “Instagram Kids”, ανέφερε η εφαρμογή διαμοιρασμού φωτογραφιών που ανήκει στη Facebook Inc.

Νομοθέτες και οργανώσεις υπεράσπισης των δικαιωμάτων στις ΗΠΑ είχαν εκφράσει την αντίθεσή τους στη δημιουργία του “Instagram Kids”, καλώντας τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να εγκαταλείψει τα σχέδιά του και δηλώνοντας ότι απέτυχε να “αναλάβει ουσιαστικές δεσμεύσεις για την προστασία των παιδιών στο διαδίκτυο”.

“Πιστεύουμε πως η κατασκευή του ‘Instagram Kids’ είναι σωστή, αλλά σταματάμε τις εργασίες” ανέφερε το Instagram σε μια ανάρτηση στο μπλογκ https://bit.ly/3ibmGMH .
Στην ίδια ανάρτηση σημειώνεται ότι το Instagram θα συνεχίσει να εργάζεται για την κατασκευή εργαλείων επιτήρησης από τους γονείς.

“Η πραγματικότητα είναι πως τα παιδιά είναι ήδη στο διαδίκτυο και πιστεύουμε πως είναι καλύτερα για τους γονείς να έχουν την επιλογή να δώσουν στα παιδιά τους πρόσβαση σε μια εκδοχή του Instagram που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτά -όπου οι γονείς μπορούν να επιβλέπουν και να ελέγχουν την εμπειρία τους- από το να εξαρτώνται από την ικανότητα μιας εφαρμογής να επαληθεύει την ηλικία των παιδιών που είναι πολύ μικρά για να έχουν ταυτότητα”.

Οι αντιδράσεις για το “Ιnstagram Κids”

Οι γενικοί εισαγγελείς 44 πολιτειών είχαν στείλει τον περασμένο Μάιο επιστολή στην ιδρυτή του καλιφορνέζικου ομίλου επικαλούμενοι έρευνες που δείχνουν μια συσχέτιση ανάμεσα στη χρήση των social media και την “αύξηση της ψυχικής δυσφορίας και των αυτοκτονικών συμπεριφορών στους νέους”.

Μεταξύ άλλων, έκαναν λόγο για βλάβες που προκαλούνται από τη μόνιμη σύγκριση με τους συνομήλικούς τους, όπως διατροφικές διαταραχές (ανορεξία, βουλιμία) καθώς και τους κινδύνους διαδικτυακής παρενόχλησης από άλλους εφήβους ή από εγκληματίες ενήλικους.

Παρόμοιες ανησυχίες είχε εκφράσει και μια συλλογικότητα κατά του μάρκετινγκ με στόχο παιδιά, στέλνοντας μάλιστα, πριν από μερικές εβδομάδες, επιστολή στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Η ιδέα πίσω από το Instragram Kids ήταν να κατασκευαστεί μια εκδοχή της εφαρμογής για τα παιδιά ηλικίας 10-12 ετών που θα ήταν διαφορετική από εκείνην που απευθύνεται στα μεγαλύτερα, με κατάλληλο περιεχόμενο και η οποία θα απαιτεί την άδεια των γονέων.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.