Quantcast
Ο Κιουτσούκης στον Realfm 97,8 για τη σιδηροδρομική τραγωδία στο Άδενδρο - enikonomia.gr
share

Ο Κιουτσούκης στον Realfm 97,8 για τη σιδηροδρομική τραγωδία στο Άδενδρο

δημοσιεύτηκε:

Στο τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στο σταθμό του Αδένδρου Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο Νίκος Κιουτσούκης, μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

Ερωτηθείς πώς εξηγεί το συγκεκριμένο δυστύχημα καθώς και πόσο ασφαλές είναι να ταξιδεύει κανείς με τρένο ο γενικός γραμματέας της ΓΣΕΕ και Πρόεδρος της ΔΑΚΕ ΙΤ απάντησε “είναι ομολογία κοινή ότι ο σιδηρόδρομος είναι το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο. Με αυτήν την έκταση που είδαμε προχθές στο δυστύχημα βλέπετε ότι τελικά οι νεκροί ήταν κυρίως συνάδελφοι μας, άνθρωποι δηλαδή οι οποίοι εργάζονταν πάνω στο τρένο… Ο σιδηρόδρομος έχει γίνει πολύπαθος, από το 1994 έχουν ξεκινήσει με την ΕΡΓΟΣΕ, μία εταιρεία που λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια τα σιδηροδρομικά έργα. Η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2004, είμαστε στο 2017 και αναμένεται η ολοκλήρωση των έργων να τελειώσει το 2019. Για ποια έργα μιλάμε; Για αυτά που στην υπόλοιπη Ευρώπη όχι μόνο θεωρούνται δεδομένα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και αναπτύσσουν τώρα πια ταχύτητες υψηλών δικτύων και εμείς εδώ μιλάμε για ταχύτητες 200χλμ/ώρα” και πρόσθεσε μεταξύ άλλων:

“Στο συγκεκριμένο δυστύχημα υπάρχει βραδυπορία της αμαξοστοιχίας γιατί δεν υπάρχει η σχετική υποδομή που θα αποβιβάζει τους επιβάτες του τρένου. Ως εκ τούτου το τρένο αντί να πηγαίνει ευθεία πρέπει να κόψει ταχύτητα και να πάει σε παρακαμπτήρια οδό. Δεν μπορώ να πω το τι ακριβώς έχει φταίξει ήδη έχει συγκροτηθεί μία επιτροπή η οποία θα ερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος και την Παρασκευή θα καταθέσει το πόρισμα της. Αλλά είναι πολυπαραγωντική η ιστορία αυτή και πρέπει κάποτε οι κυβερνώντες να πουν στον ελληνικό λαό πού πήγαν 15 δισ. ευρώ, χρήματα που επενδύθηκαν στη σιδηροδρομική υποδομή, γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί αυτά τα έργα και γιατί εν τέλει όλες οι εργασίες οι σιδηροδρομικές δίνονται σε ιδιώτες και οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί βρίσκονται να εργάζονται σε νοσοκομεία ή σε μουσεία ή σε άλλους χώρους φύλαξης”.

Αναφερόμενος στο εάν θα πάρουν σύνταξη οι χήρες των δύο σιδηροδρομικών που έχασαν τη ζωή τους ο κ. Κιουτσούκης είπε μεταξύ άλλων “Δεν θα πάρουν. Εδώ πρέπει να στηλιτεύσουμε αυτόν τον περιβόητο, ανάλγητο νόμο, το νόμο του κ. Κατρούγκαλου και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος τι προβλέπει: μπορεί να εργάζεται ο άλλος 25-30 χρόνια αν είναι κάτω των 55 ετών, η χήρα θα πάρει για τρία χρόνια σύνταξη και ναι μεν αν φτάσει σε αυτά τα τρία χρόνια το 55ο της ηλικίας της θα ξαναπάρει στα 67, ενώ αν δεν το φτάσει και γίνει 54 δεν πρόκειται να πάρει ποτέ τη σύνταξη του ανδρός της» και πρόσθεσε:

“Αυτός ο άνθρωπος, αυτοί οι δύο συνάδελφοί μου, ο ένας εκ των δύο ήταν 55 ετών και έχει αφήσει πίσω του τη γυναίκα του και τρία παιδιά. Και ο άλλος ήταν 43 ετών και έχει αφήσει ένα παιδί και μία γυναίκα. Δηλαδή τα παιδιά τους τι θα κάνουν; Δεν πρέπει κάποτε αυτή η πολιτεία να σκέφτεται τον πολίτη;”

Πηγή: enikos.gr

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.