Quantcast
Ο δανέζικος όμιλος Jysk στην Ελλάδα - enikonomia.gr
share

Ο δανέζικος όμιλος Jysk στην Ελλάδα

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

«Γιατί όχι στην Ελλάδα». Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε χθες ο Λαρς Λάρσεν, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της δανέζικης αλυσίδας οικιακού εξοπλισμού Jysk, με αφορμή την «είσοδό» της στη χώρα μας. Ο δανέζικος όμιλος JYSK Group, που δραστηριοποιείται σε έπιπλα και είδη διακόσμησης για σπίτια και κήπους και διαθέτει δίκτυο 2.200 καταστημάτων ανά τον κόσμο και πωλήσεις που ξεπερνούν τα 3 δισ. ευρώ εγκαινίασε μόλις χθες το πρώτο του κατάστημα στα Κάτω Πατήσια σε ένα ακίνητο 1.000 τ.μ. Στα σχέδια της διοίκησης περιλαμβάνεται η λειτουργία τριών ακόμη καταστημάτων σε όλη τη χώρα, μέχρι το τέλος του έτους, σε Λάρισα Θεσσαλονίκη και ενός ακόμη στην Αττική, στην περιοχή του Ελληνικού.

Στη διάρκεια των χθεσινών εγκαινίων, όταν ο Λ. Λάρσεν πήρε το λόγο, απευθυνόμενος στο κοινό, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πιστεύουμε στην Ελλάδα, η οποία ήταν μια από τις τελευταίες ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες δεν είχαμε ακόμα παρουσία. Έχουμε βρεθεί και στο παρελθόν σε χώρες που βρίσκονταν σε δύσκολη οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματά μας εκεί ήταν πολύ καλά. Στα καταστήματα JYSK οι πελάτες μας στην Ελλάδα θα μπορούν να βρουν εξαιρετικές προσφορές και να κάνουν ποιοτικές αγορές παρά την οικονομική κρίση».

Ο JYSK αποτελεί έναν από τους ταχύτατα αναπτυσσόμενους ομίλους του λιανεμπορίου, που ξεκίνησε τη δραστηριότητά του από τη Δανία το 1979. Με έδρα τη Δανία, η φιλοσοφία του είναι να προσφέρει οικονομικές λύσεις για τον εξοπλισμό μίας κατοικίας, δίνοντας όμως μεγάλη έμφαση στο ντιζάιν των επίπλων. Αυτό την καθιστά άκρως ανταγωνιστική απέναντι στην επίσης σκανδιναβική αλυσίδα ΙΚΕΑ, η οποία δραστηριοποιείται με πέντε καταστήματα στη χώρα μας, ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Δυναμική ανάπτυξη

Εκτός από τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, στις οποίες δηλώνει το παρόν, τα δανέζικα έπιπλα του ομίλου Jysk πωλούνται επίσης σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Βοσνία, Κροατία και Σλοβενία.

Μέσα σε 35 χρόνια έχει δημιουργήσει 19.000 θέσεις εργασίας, ενώ σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, το 2014 οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,1 δισ. ευρώ. Μέσα σε ένα μόνο έτος άνοιξαν διεθνώς 100 νέα καταστήματα. Ανάμεσα τους και το κατάστημα στο Μαυροβούνιο, το οποίο αποφασίστηκε από τη διοίκηση ν΄ ανοίξει σχεδόν ταυτόχρονα με το πρώτο κατάστημα επί ελληνικού εδάφους. Στην Ελλάδα η εταιρεία μετρά μόλις ενάμιση μήνα ζωής, αφού ιδρύθηκε στις 20 Απριλίου 2015.

Πίσω από την επιτυχία της δανέζικης αλυσίδας βρίσκεται ο Λ. Λάρσεν, που τρισήμιση δεκαετίες πριν εμπνεύστηκε και δημιούργησε μία εταιρεία, για να δραστηριοποιηθεί στον τομέα της επίπλωσης και τον εξοπλισμό σπιτιού και κήπου, κάνοντας την σήμερα συνώνυμο του ντιζάιν και τις καλής τιμής. Όλα τα προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση, ψηλά όμως στην κορυφή της λίστας με τα προϊόντα που έχουν τη μεγαλύτερη εμπορευσιμότητα, βρίσκονται τα έπιπλα κρεβατοκάμαρας. Ιδιαίτερα οξυδερκής, ο Λ. Λάρσεν έχει αποδείξει ότι οι επιχειρηματικές του κινήσεις είναι εύστοχες και προς την ίδια κατεύθυνση… Να μεγαλώσει η «αυτοκρατορία» των επιχειρήσεων που έχει δημιουργήσει. Η αγορά τον έχει συνδέσει ως τον άνθρωπο που δεν αφήνει να του ξεφύγουν οι ευκαιρίες, ενώ με τις επιλογές του, καταφέρνει να βρίσκεται στην επικαιρότητα, όπως στην επέτειο των 30 χρόνων από την ίδρυση της αλυσίδας, όπου ο Λ. Λάρσεν εξέδωσε έναν επετειακό κατάλογο, τον οποίο απέστειλε σε όλα τα νοικοκυριά της χώρας, σπάζοντας κάθε ρεκόρ σε κατάλογο που έχει στείλει αλυσίδα με δραστηριότητα στο λιανεμπόριο. Πρόσφατα αγόρασε την δανέζικη βιομηχανία επίπλων Actona, μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες επίπλων της Βόρειας Ευρώπης με πωλήσεις σε 90 χώρες. Πριν από ένα χρόνο το αμερικάνικο επιχειρηματικό περιοδικό Forbes τον κατέταξε στους 390 πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.