Aύξηση των πωλήσεων στο α΄ εξάμηνο ανακοίνωσε η Nestle SA, μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων παγκοσμίως. Η αύξηση αυτή ήταν μεγαλύτερη των εκτιμήσεων των αναλυτών, καθώς επωφελήθηκε από την ανάκαμψη της ζήτησης στην Ευρώπη.
Τα έσοδα αυξήθηκαν 4,5% σε οργανική βάση, ενώ αναμενόταν άνοδος 4,2%, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Bloomberg σε 14 αναλυτές.
Η Ευρώπη βοηθάει τις πωλήσεις της Nestle, αφότου “έμεινε πίσω” για περισσότερο από μία δεκαετία, επιτρέποντας στην Nestle να ενταχθεί στη λίστα με άλλες επιχειρήσεις όπως η Heinken και η Hugo Boss, που πρόσφατα επωφελήθηκαν από την ανάπτυξη στη συγκεκριμένη αγορά.
Και πάλι, οι υποτονικές πωλήσεις στην Κίνα και την μονάδα frozen-food στη Βόρεια Αμερική, έχει οδηγήσει τους αναλυτές να προβλέπουν ότι η αύξηση των πωλήσεων μπορεί να μην πετύχει τον μακροπρόθεσμο στόχο της Nestle για 5%-6%, για τρίτο έτος.
Η εταιρεία επαναδιατύπωσε τις εκτιμήσεις της ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν 5%το 2015, με βελτιώσεις στα περιθώρια και τα επαναλαμβανόμενα κέρδη ανά μετοχή σε σταθερό νόμισμα.