myDimos.Live.gov.gr: “Μεγαλώνει” και άλλο η υπηρεσία – Όλες οι λεπτομέρειες

ακίνητα

ακίνητα

“Mεγαλώνει” και άλλο η υπηρεσία myDimos.Live.gov.gr.

Όπως αναφέρουν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών, την υπηρεσία χρησιμοποιούν έξι Δήμοι καθώς μετά την έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας στον Δήμο Χανίων και την πρόσφατη επέκτασή της στον Δήμο Καβάλας, στην πλατφόρμα εντάσσονται και οι Δήμοι Χίου, Ζωγράφου, Ευόσμου – Κορδελιού και Μεταμόρφωσης Αττικής.

Πώς λειτουργεί το myDimos.Live.gov.gr

Μέσω του myDimos.Live.gov.gr οι δημότες και οι μόνιμοι κάτοικοι των ανωτέρω Δήμων έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με τις δημοτικές υπηρεσίες. Ειδικότερα, μέσα από την πλατφόρμα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για μια σειρά από υπηρεσίες κάθε Δήμου:

Έτσι, μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης, διευκολύνεται η καθημερινότητα των πολιτών και βελτιστοποιείται η εσωτερική οργάνωση των Δήμων, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης καθώς και την εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων. Ενδεικτικά, μέσω του myDimos.Live.gov.gr ο δημότης μπορεί αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις και την αναμονή σε ουρές:

Ειδικά για περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση, το myDimos.Live.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα:

Λίγα λόγια για το myDimos.Live.gov.gr

Υπενθυμίζεται ότι το myDimos.Live.gov.gr ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά τον περασμένο Μάρτιο στον Δήμο Χανίων. Κατόπιν, τον Ιούνιο εντάχθηκε στην υπηρεσία και ο Δήμος Καβάλας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ένταξη και άλλων Δήμων. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε στο myDimos.Live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού myDeskLive, η οποία ήδη λειτουργεί παραγωγικά σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών, ο ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο και τον Συνήγορο του Πολίτη.

Με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε Δήμος μπορεί να επιλέγει ή να τροποποιεί οποιαδήποτε στιγμή τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, βιντεοκλήση ή τηλεφωνική επικοινωνία), τις διοικητικές διαδικασίες και υποθέσεις πολιτών και επιχειρήσεων που θα μπορούν να προγραμματίζονται ραντεβού μέσω της πλατφόρμας, το ωράριο εξυπηρέτησης, τη διάρκεια των ραντεβού, το πλήθος των υπαλλήλων του που θα εξυπηρετούν. Με τον τρόπο αυτό, ικανοποιούνται τακτικές και έκτακτες επιχειρησιακές ανάγκες κάθε Δήμου χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργικότητα των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών και των ήδη ενταγμένων Δήμων.

 

 

Exit mobile version