Κρέτσος: Η Ελλάδα αλλάζει εικόνα με μεταρρυθμίσεις και αλλαγές

Τους στόχους του στρατηγικού σχεδίου για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική αναλύει ο γγ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr, όπου μιλά για τις παρεμβάσεις και τα κίνητρα για προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών, το νέο τοπίο στα ΜΜΕ και το τέλος της «ευγενικής χορηγίας» στη διαπλοκή, και τις αλλαγές σε ραδιόφωνο και διαδίκτυο.

Η χώρα οδεύει πανηγυρικά προς την έξοδο από τα μνημόνια και τις παρεπόμενες συνέπειες τους, τονίζει ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. «Τώρα χρειάζεται ακόμη περισσότερη τόλμη και αποφασιστικότητα να τελειώνουμε με το παλιό, με τα μαγαζάκια και με τις παραδοσιακές παθογένειες της ελληνικής οικονομίας» αναφέρει.

Όπως υποστηρίζει ο Λευτέρης Κρέτσος «η εικόνα μιας χώρας αλλάζει μέσω των πραγματικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που έχει ανάγκη η χώρα και όχι από φθηνά επικοινωνιακά κόλπα τύπου success story».

Σχολιάζοντας την προσπάθεια να προσελκύσει η χώρα κινηματογραφικές παραγωγές ξεκαθαρίζει ότι «πρόκειται για μαραθώνιο και όχι για αγώνα δρόμου» και προαναγγέλλει κινήσεις για την παροχή δανείων και χρηματοδοτικών εργαλείων στήριξης της οπτικοακουστικής παραγωγής.

Αναφορικά με τις τηλεοπτικές άδειες τονίζει ότι «η “ευγενική” χορηγία στη διαπλοκή λαμβάνει τέλος και θα μπουν έσοδα στα ταμεία του κράτους από τη χρήση του δημόσιου αγαθού του ραδιοφάσματος» ενώ σημειώνει με νόημα ότι εν τέλει οι 4 άδειες έγιναν 5 ή 4+.

Η τηλεόραση πέρασε στην ψηφιακή εποχή, είναι η σειρά του ραδιοφώνου, δηλώνει ενώ αναφορικά με το μητρώο διαδικτυακών ΜΜΕ τονίζει ότι διαθέτει πάνω από 616 εγγεγραμμένες επιχειρήσεις και συνέβαλε με τον τρόπο του σε πολλές θετικές εξελίξεις, όπως η ενίσχυση της διαφάνειας στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των ενημερωτικών επιχειρήσεων του διαδικτύου και η ένταξη των δημοσιογράφων του διαδικτύου στις ενώσεις δημοσιογράφων.

Πηγή Πληροφοριών: ΑΠΕ


Exit mobile version