Την Επίτροπο Μεταφορών, Βιολέτα Μπουλκ απασχόλησε το θέμα του ΟΑΣΘ και σε ανακοίνωσή της η ευρωβουλευτής της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη τονίζει ότι σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό 1370/2007 στις 3 Δεκεμβρίου του 2019 λήγει και η μεταβατική περίοδος όποτε απελευθερώνονται οι αστικές συγκοινωνίες.
Προσθέτει, δε, ότι σε ερώτηση που κατέθεσε, η Επίτροπος Μπουλκ της απάντησε ότι “οι υπηρεσίες της Επιτροπής δεν έχουν ενημερωθεί από την ελληνική κυβέρνηση για το προβλεπόμενο σχέδιο λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη (σ.σ. Θεσσαλονίκη) μετά τις 3 Δεκεμβρίου 2019”.
“Σε απόλυτη αντίθεση με όσα προβλέπονται στο ν.4482/2017, σύμφωνα με τον οποίο εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019 έπρεπε να έχει οριστικοποιηθεί η ετοιμότητα της ΑΣΥΘ να αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης και με δεδομένη την 3η Δεκεμβρίου ως καταληκτική ημερομηνία για την απελευθέρωση των συγκοινωνιών, η κυβέρνηση κατεβάζει μολύβια και ουσιαστικά ετοιμάζεται να παραδώσει χάος στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της ,η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας
Η απάντηση του Στέλιου Παππά
Με γραπτή του δήλωση απάντησε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, σημειώνοντας:
“Απειλεί τους εργαζόμενους του Οργανισμού, η θέση εργασίας των οποίων είναι διασφαλισμένη με το Ν. 4482/2017 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που έβαλε τέλος στο κρατικοδίαιτο σκάνδαλο του ΟΑΣΘ. Απειλεί τους ανέργους, οι οποίοι διά στόματος του εκλεκτού της ΝΔ για το δήμο Θεσσαλονίκης Νίκου Ταχιάου, δεν θα πρέπει να μετακινούνται δωρεάν. Απειλεί το επιβατικό κοινό, για το οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση και οι ιδιώτες μέτοχοι σχεδίαζαν διπλασιασμό στις τιμές των εισιτηρίων”.
Αναφέρει ακόμη ο κ. Παππάς ότι, σύμφωνα με τον κανονισμό 1370/2007, δεν είναι μονόδρομος η ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών από το 2019, ενώ καλεί ότι η κ. Σπυράκη πιάστηκε αδιάβαστη και την καλεί να μιλήσει ανοιχτά για το σχέδιο της ΝΔ για τις αστικές συγκοινωνίες.