Νέα κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ για τα σήματα των μακεδονικών προϊόντων και τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με το τι συζητήθηκε επί του θέματος σε σύσκεψη που είχε ο Πρωθυπουργός με παραγωγικούς φορείς, την περασμένη Τρίτη.
Σε δήλωση που έκανε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, άσκησε κριτική στον κυβερνητικό εκπρόσωπο, σημειώνοντας, μεταξύ άλλων: “δεν είπε κουβέντα για την ταμπακιέρα. Δεν είπε κουβέντα για την αστειότητα να αλλάξουν το C με το K στο Macedonia και να νομίζουν πως έλυσαν έτσι το ζήτημα των εμπορικών σημάτων που υπάρχει εδώ και δεκαετίες. Τι να πει άλλωστε; Γελάνε και οι πέτρες με την άγνοια και την προχειρότητα τους”.
Σχολιάζοντας τη δήλωση του Αλέξη Χαρίτση, πηγές της ΝΔ σημειώνουν ότι “επειδή προφανώς έχουν άλλες δουλειές και δεν τα παρακολουθούν, παραπέμπουμε τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ σε χθεσινή ανακοίνωση για τα μακεδονικά προϊόντα και τα fake news που επικαλείται”. Και προσθέτουν: “Τον ενημερώνουμε επίσης ότι τα ξημερώματα της Κυριακής αλλάζει η ώρα”.
ΣΕΒΕ: Τα ‘trolls’ που αναζητούν ευκαιρία για παραπληροφόρηση να αναζητήσουν άλλη θεματολογία
Δήλωση επί του θέματος έκανε και ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, αναφέροντας ότι στην επίμαχη σύσκεψη ο ίδιος “παρέθεσε στον Πρωθυπουργό την πρόταση του ΣΕΒΕ για το συλλογικό εμπορικό σήμα των μακεδονικών προϊόντων, με δύο εναλλακτικές γραφιστικές προτάσεις ‘Macedonia’ και ‘Makedonia’ αναφορικά με την ονομασία των προϊόντων, την οποία προτίθεται να καταθέσει με τον αντίστοιχο κανονισμό ισχύος στο Alicante της Ισπανίας”.
Σχετικά με το θέμα του branding των μακεδονικών προϊόντων, ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ επισημαίνει τα εξής:
“α) Διαψεύδω κατηγορηματικά το δημοσίευμα του ‘Sputnik’ ότι στη σύσκεψη της 22.10.19 λήφθηκε απόφαση για το branding των μακεδονικών προϊόντων, β) με το συγκεκριμένο ζήτημα θα ασχοληθεί ειδική επιτροπή του Υπουργείου Εξωτερικών, γ) ο Πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, δεν έλαβε καμία απόφαση ως προς την ονομασία των μακεδονικών προϊόντων και απλά υπέδειξε το θέμα να διερευνηθεί πιο προσεκτικά. Τα ‘trolls’ που αναζητούν ευκαιρία για παραπληροφόρηση να αναζητήσουν άλλη θεματολογία”.