ΚΕΠ – e-Pass: Ηλεκτρονική υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας – Πώς θα λειτουργεί

ΚΕΠ

ΚΕΠ

Έρχεται η νέα υπηρεσία κράτησης αριθμού προτεραιότητας σε 31 ΚΕΠ της χώρας, η ” KEP-ePass”. 

Η υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη μέσω του rantevou.kep.gov.gr και μέσω αυτής πολίτες και επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας. Η υπηρεσία αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:

Το KEP-ePass

Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:

Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.

Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:

Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.

Ποια ΚΕΠ  έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass

Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:

 

 

Exit mobile version