Κανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών, όπως υπενθυμίζει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Όπως επισημαίνεται, το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).
Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια Τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων.
Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ σήμερα μέχρι τώρα είχε λάβει άλλες 31.