Ηλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο: Πώς θα καταχωρίσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας – Βήμα -βήμα η διαδικασία

Δημόσιο

Συγκεκριμένη είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι πολίτες  για να καταχωρήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και να είναι αυτά διαθέσιμα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές  τους με το δημόσιο.

Αναλυτικά, οι πολίτες:

1.Θα πρέπει να δηλώσουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου και θα πάρουν  τον κωδικό μιας χρήσης με SMS για την επαλήθευση κατοχής του.

2. Θα πρέπει να επιβεβαιώσουν την κατοχή του αριθμού του κινητού τους τηλεφώνου μέσω χρηματοπιστωτικού ιδρύματος ή παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.

Σημείωση: Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, τότε οι υπόχρεοι θα πρέπει να επισκεφθούν ένα Κ.Ε.Π. Εναλλακτικά, εάν ο πολίτης είναι κάτοικος εξωτερικού,  τότε μπορεί να επισκεφθεί την οικεία προξενική αρχή.

3. Θα πρέπει να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας  τους. Θα λάβουν:

Θα χρειαστούν:

Κάθε αριθμός τηλεφώνου μπορεί να δηλωθεί μόνο 1 φορά.

Η ηλεκτρονική καταχώριση και η ηλεκτρονική ενημέρωση των στοιχείων επικοινωνίας των πολιτών στο ΕΜΕπ επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης.

Σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων επικοινωνίας  , τότε ο πολίτης οφείλει να ενημερώσει  το ΕΜΕπ μέσα σε 30 ημέρες από τη μεταβολή τους. Το ιστορικό μεταβολών των στοιχείων   του πολίτη στο ΕΜΕπ διατηρείται για 7 χρόνια.

 

 

 

Exit mobile version