Φοροδιαφυγή και υπερβάσεις των ορίων καυσαερίων κατέγραψαν τα μεικτά κλιμάκια ελέγχων

Υπερφορτωμένα οχήματα, πέραν του τονάζ και της προβλεπόμενης χωρητικότητας, φθαρμένα ελαστικά σε φορτηγά, υπερβάσεις των ορίων καυσαερίων και απουσία των νόμιμων εγγράφων και δικαιολογητικών, που συνοδεύουν τα μεταφερόμενα φορτία, κατέγραψαν από τις 20 Αυγούστου μέχρι τις 9 Σεπτεμβρίου τα μεικτά κλιμάκια που πραγματοποιούν ελέγχους στα διευρωπαϊκά οδικά δίκτυα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και στις εθνικές οδούς. Στα κλιμάκια αυτά συμμετέχουν στελέχη της τροχαίας, υπάλληλοι των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας και εφοριακοί.

“Σε πρώτη φάση ξεκίνησαν τον Αύγουστο οι έλεγχοι από τους νομούς Σερρών, Κιλκίς και Θεσσαλονίκης καθώς σε αυτές τις περιοχές κινείται ο κύριος όγκος των οχημάτων αυτών που θέλουμε να ελέγξουμε και ιδίως εκείνα που εκτελούν διεθνείς μεταφορές” εξηγεί στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών και Επικοινωνιών, Δημήτριος Χατζηβρέττας και διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι θα επεκταθούν και στις υπόλοιπες περιφερειακές ενότητες, Ημαθίας, Πέλλας, Πιερίας και Χαλκιδικής. Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, αυτή τη στιγμή δεν πραγματοποιούνται έλεγχοι λόγω των αυξημένων αναγκών για ελέγχους που προκύπτουν από τη λειτουργία της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης όμως μετά την ολοκλήρωσή της, στις 18 Σεπτεμβρίου, τα κλιμάκια θα βρίσκονται και πάλι στα οδικά δίκτυα.

“Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε το επίπεδο της οδικής ασφάλειας, να προστατεύσουμε το περιβάλλον και να τηρηθεί η νομιμότητα” σχολιάζει και προσθέτει ότι το επόμενο στάδιο είναι η εκτίμηση των ποσοστών των διαφόρων κατηγοριών παραβάσεων. Σε αυτές, άλλωστε, περιλαμβάνονται, εκτός από τις παραβάσεις στο τονάζ, σε θέματα ασφαλούς μεταφοράς (ελαστικά, κατάσταση οχημάτων κτλ.) και σε περιβαλλοντικά ζητήματα (καυσαέρια) και περιπτώσεις μη τήρησης της νομοθεσίας σε εργασιακά θέματα, αλλά και σε θέματα φοροδιαφυγής.

“Ήδη χάρη στη συμπαράσταση των εργαζομένων της Περιφέρειας στο όλο εγχείρημα, ελέχθηκαν εκατοντάδες οχήματα” τονίζει και διευκρινίζει ότι γίνεται προσπάθεια υπέρβασης των κωλυμάτων που υπάρχουν για την υπερωριακή απασχόληση των εργαζομένων καθώς τέτοιου είδους έλεγχοι θα πρέπει να γίνονται, εκτός από εργάσιμες ώρες, και απογεύματα, και το βράδυ αλλά και τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.


Exit mobile version