«Στόχος είναι να διοριστούν
20.000 εκπαιδευτικοί σε βάθος τριετίας», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης
σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Realfm 97,8 και τον Νίκο Στραβελάκη.
Ο Νίκος Φίλης έκανε γνωστό ότι από σήμερα οι αιτήσεις των αναπληρωτών
που επιθυμούν να διοριστούν τον Σεπτέμβριο θα γίνονται με ηλεκτρονικό σύστημα
και σημείωσε ότι με αυτό τον τρόπο θα διασφαλιστεί η διαφάνεια. Ο υπουργός
Παιδείας σημείωσε ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις με την μείωση των ωρών
διδασκαλίας που προωθεί το υπουργείο και τόνισε πως το σχολείο δεν φτιάχνεται
με βάση τις ώρες των καθηγητών.
Σχετικά με τις ενστάσεις του κυβερνητικού εταίρου και υπουργού Άμυνας
Πάνου Καμμένου σχετικά με τις αλλαγές που προωθούνται στα Αρχαία και τα
Θρησκευτικά, ο Νίκο Φίλης δήλωσε: «Όπως εγώ δεν έχω ψήφο στη Βουλή για τα
στρατιωτικά προγράμματα, για τα οποία την ευθύνη και την αρμοδιότητα έχει το
υπουργείο Εθνικής Άμυνας, έτσι και ο κ. Καμμένος δεν έχει ψήφο για τα
εκπαιδευτικά προγράμματα, την ευθύνη των οποίων έχει αποκλειστικά το υπουργείο
Παιδείας και τα αρμόδια όργανά του. Συνεπώς, δεν υπάρχει θέμα να παρέμβω εγώ
και να χαλάσω τα στρατιωτικά προγράμματα του κ. Καμμένου, ούτε ο κ. Καμμένος να
παρέμβει και να χαλάσει τα εκπαιδευτικά προγράμματα του υπουργείου Παιδείας.
Είναι ξεχωριστοί οι ρόλοι».
Ο Νίκος Φίλης αναφέρθηκε στο θέμα που προέκυψε σχετικά με το πόρισμα
της Επιτροπής διαλόγου για την Παιδεία αναφορικά με τις προσφωνήσεις
«πριγκίπισσα» και «βασιλόπουλο» από τους γονείς προς τα παιδιά. «Είναι προφανές
ότι ο πολύς κόσμος έχει πέσει θύμα μιας αδίστακτης παραπληροφόρησης από τα
μίντια εκείνα, τα οποία για να χτυπήσουν τη δημοκρατική μεταρρύθμιση την οποία
προχωρούμε βήμα βήμα στην εκπαίδευση, φτιάχνουν παραμύθια» επεσήμανε ο κ.
Φίλης.
«Τίποτα από αυτά δεν ισχύει,
ούτε εγώ έχω πει τίποτα προσωπικά βεβαίως» τόνισε και εξήγησε ότι το πόρισμα
140 σελίδων της Επιτροπής Διαλόγου «σε ένα θέμα που αναφέρεται στην ανάγκη να
διαπαιδαγωγούμε τα παιδιά σε ένα κόσμο μη βίας υπάρχει αυτή η φράση ότι το
παιδί του καθενός είναι ιδιαίτερο για τον καθένα είναι όμως ίσο με τα άλλα».
Ο κ. Φίλης επεσήμανε ότι ο «κώδικάς» δεν λέει στον γονιό «πώς θα νιώθει
αλλά πώς θα συμπεριφέρεται στο σχολείο, να μην έχει αξίωση το δικό του παιδί να
είναι περισσότερο ίσο από τα άλλα».
Πηγή: real.gr