Έκκληση των εμπόρων προς κυβέρνηση και εργαζόμενους ΟΛΠ – ΟΛΘ για την επίτευξη συμβιβαστικής λύσης

«Ο εμπορικός κόσμος κάνει έκκληση σε κυβέρνηση και εργαζόμενους σε ΟΛΠ και ΟΛΘ να επανεξετάσουν τη θεσμική κατοχύρωσή τους με τη συλλογική σύμβαση εργασίας που ισχύει σήμερα, μέχρι νεωτέρας».

Αυτό ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και του Εμπορικού και Βιομηχανικού επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, μετά τη νέα ανακοίνωση της ΟΜ.Υ.Λ.Ε. για συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων, που έχουν διαρκέσει ήδη 23 ημέρες.

Ο κ. Κορκίδης υπογράμμισε ότι «το ζητούμενο προς άμεσο όφελος όλων είναι μια συμβιβαστική λύση, ώστε να επανέλθουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης σε συνθήκες εργασιακής ειρήνης το συντομότερο δυνατό…»

Στο πλαίσιο της νέας ανακοίνωσης της ΟΜ.Υ.Λ.Ε. ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ και του ΕΒΕΠ δήλωσε: «…Τα προβλήματα στην αγορά, που έχει φτάσει στα όριά της, συνεχίζονται, αφού εκτός από την κρουαζιέρα, που την προσεχή Δευτέρα 20/6 αναμένει στον Πειραιά το “Carnival Vista” των 5.000 επιβατών και το Car Terminal, που έχει να υποδεχθεί πλοίο πάνω από δυο εβδομάδες, σοβαρά είναι τα ζητήματα και στη Ναυπηγοεπισκευή, αφού οι μοναδικές σχεδόν διαθέσιμες πλωτές δεξαμενές, αυτές του Ο.Λ.Π., παραμένουν ανενεργές, λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων με αποτέλεσμα να έχουν πέσει κάθετα οι ρυθμοί των ναυτιλιακών εργασιών και υπηρεσιών. Το ερώτημα που εύλογα προκύπτει, επομένως, είναι πόσο μακριά θα πάει αυτή η «βαλίτσα», ιδιαίτερα, εάν αναλογιστούμε ότι, διανύουμε μία δύσκολη χρονιά, όπου τα σημάδια για την τουριστική κίνηση δεν είναι τα αναμενόμενα; Απ’ ότι φαίνεται, εάν δεν αλλάξει κάτι τώρα, η κρουαζιέρα θα «ταξιδέψει» για άλλους προορισμούς, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την τοπική και εθνική μας οικονομία. Το Σαββατοκύριακο αναμένονται στον Πειραιά τέσσερα κρουαζιερόπλοια με συνολικά 6.260 επιβάτες, η εξυπηρέτηση των οποίων είναι άγνωστο πώς θα πραγματοποιηθεί. Σημειώνεται, επίσης, πως στο car terminal βρίσκονται εγκλωβισμένα 2.500 αυτοκίνητα, τα 500 εκ των οποίων αφορούν την ελληνική αγορά, ενώ υπολογίζεται πως έχουν χαθεί περισσότερες από 20.000 κινήσεις εκφόρτωσης/φόρτωσης οχημάτων το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της απεργίας, αφού οι εταιρείες διαμεταφοράς τους, επέλεξαν άλλα λιμάνια. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την αντιμετώπιση του προβλήματος με την προσφυγή σε ένδικα μέσα, προκύπτει αφενός η απεργία των δικηγόρων και αφετέρου το γεγονός ότι από το 2008 σε τρεις περιπτώσεις η πρωτόδικη απόφαση των δικαστηρίων Πειραιά για ανάλογη απεργία των υπαλλήλων του ΟΛΠ κρίθηκε «μη καταχρηστική», πριν ανατραπεί η απόφαση από το Εφετείο, όταν όμως ήταν πλέον αργά. Ο εμπορικός κόσμος κάνει έκκληση σε κυβέρνηση και εργαζόμενους σε ΟΛΠ και ΟΛΘ να επανεξετάσουν τη θεσμική κατοχύρωσή τους με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που ισχύει σήμερα, μέχρι νεωτέρας. Το ζητούμενο προς άμεσο όφελος όλων είναι μια συμβιβαστική λύση, ώστε να επανέλθουν τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης σε συνθήκες εργασιακής ειρήνης το συντομότερο δυνατό…»


Exit mobile version