Δωρεάν WiFi σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Όλες οι λεπτομέρειες

Δωρεάν WiFi σε κλειστούς και υπαίθριους χώρους σε όλη την Ελλάδα, αλλά και δυνατότητα για “σερφάρισμα” σε τρόλεϊ και λεωφορεία του ΟΑΣΑ θα έχουν οι χρήστες του ίντερνετ.

Σε ό,τι αφορά στην προκήρυξη του διαγωνισμού για WiFi σε λεωφορεία και τρόλεϊ, αναμένεται τις επόμενες μέρες και θα αφορά στην εγκατάσταση σημείων ασύρματης πρόσβασης ίντερνετ σε περίπου 3.000 περιοχές σε όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για το έργο «WiFi4GR – Ανάπτυξη δημοσίων σημείων ασύρματης ευρυζωνικής πρόσβασης στο ∆Διαδίκτυο», αρχικού προϋπολογισµού 11,8 εκατ. ευρώ και συνολικού προϋπολογισμού 14,8 εκατ. µε το δικαίωμα προαίρεσης. Αντικείμενο του έργου είναι η προμήθεια και εγκατάσταση σημείων ασύρματης πρόσβασης-WiFi (hotspots) στο internet σε όλη τη χώρα και η υποστήριξη της λειτουργίας τους για διάστημα τουλάχιστον τριών ετών.

Τα ακριβή σηµεία στα οποία θα εγκατασταθεί το σύστηµα θα υποδειχθούν από τους δήµους και θα αφορούν τόσο υπαίθριους όσο και κλειστούς δηµόσιους χώρους, όπως πλατείες, πεζόδροµους, παιδικές χαρές, δηµοτικές βιβλιοθήκες, µουσεία κ.λπ. Συνολικά θα εγκατασταθούν 11.600 access points, τα οποία θα κατανεµηθούν σε 2.900 περιοχές σε όλη την επικράτεια, όπως αναφέρει το Έθνος της Κυριακής.


Η χρήση του δικτύου, σε πρώτη φάση, δεν θα απαιτεί την εισαγωγή στοιχείων από τον χρήστη, ενώ θα έχει περιορισµό χρόνου, πιθανότατα µίας ώρας συνεχούς σύνδεσης. Μετά ο χρήστης θα αποσυνδέεται αυτόµατα και θα πρέπει να ακολουθήσει την ίδια διαδικασία για να επανασυνδεθεί.

Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, το έργο θα προσφέρει τη δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης στο internet για 80 άτομα. Το έργο περιλαµβάνει την προµήθεια και εγκατάσταση περίπου 2.500 σηµείων WiFi, µέσω των οποίων θα παρέχεται η δυνατότητα πρόσβασης στο ∆ιαδίκτυο και στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ (mobile εφαρµογή τηλεµατικής, ηλεκτρονικό εισιτήριο κ.λπ.) εντός των οχηµάτων .

Συνολικά θα τοποθετηθούν router σε περίπου 2.000 οχήµατα που είναι ενεργά και δροµολογούνται τακτικά, εκ των οποίων περίπου τα 1.500 είναι λεωφορεία. Στα κανονικά λεωφορεία θα τοποθετηθεί ένα σηµείο, ενώ στα αρθρωτά λεωφορεία και τρόλεϊ θα τοποθετηθούν δύο ή τρία σηµεία, προκειµένου να εξυπηρετούνται όλοι οι επιβάτες.


Exit mobile version