Δήμος Αθηναίων: 33 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την διευκόλυνση των πολιτών

ακίνητα

ακίνητα

Τη δυνατότητα να ανοίξουν οικογενειακή μερίδα και να κάνουν εγγραφή των παιδιών, να υποβάλουν αίτηση για μεταδημότευση, αλλά και να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τον δήμο ηλεκτρονικά, έχουν -πλέον- οι δημότες της Αθήνας. Πρόκειται για τέσσερις από τις 33 νέες χρήσιμες υπηρεσίες που προστέθηκαν το τελευταίο διάστημα στην ψηφιακή ατζέντα του Δήμου Αθηναίων για την εξυπηρέτηση των πολιτών, υπηρεσίες που  έφθασαν πλέον τις 150, αριθμός που αντιστοιχεί περίπου στο 80% του συνόλου των υπηρεσιών.

Στόχος είναι έως το τέλος του 2022 να έχουν ψηφιοποιηθεί όλες οι υπηρεσίες που παρέχονται από τον δήμο σε κατοίκους και επαγγελματίες της πόλης, προκειμένου  να περιοριστεί ουσιαστικά  με αυτό τον τρόπο το πρόβλημα της γραφειοκρατίας.

Επίσης επισημαίνεται πως  οι δημότες της Αθήνας έχουν πλέον τη δυνατότητα να ανοίξουν οικογενειακή μερίδα και να κάνουν εγγραφή των παιδιών, να υποβάλουν αίτηση για μεταδημότευση, αλλά και να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τον δήμο ηλεκτρονικά.

Οι 33 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Ο Δήμος Αθηναίων προσφέρει συνολικά 33 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες  στους πολίτες για  διευκόλυνση.

Αναλυτικά, στην σελίδα https://eservices.cityofathens.gr, οι Αθηναίοι έχουν πλέον στη διάθεσή τους τις παρακάτω νέες υπηρεσίες:

Η είσοδος στην πλατφόρμα

Σημειώνεται ότι η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet. Με λίγα «κλικ» οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν την αίτησή τους, να «ανεβάσουν» τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να ενημερωθούν ηλεκτρονικά -μέσω της ψηφιακής θυρίδας- όταν το αίτημά τους δρομολογηθεί από την αρμόδια διεύθυνση του δήμου. Αντίστοιχα, παραλαμβάνουν το έγγραφο ή το πιστοποιητικό τους ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειαστεί -σε οποιαδήποτε φάση- να προσέλθουν σε κάποια από τις υπηρεσίες του δήμου.

 Η δημιουργία της πλατφόρμας

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr/ ) που δημιουργήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης (ΔΑΕΜ Α.Ε.) και αναβαθμίζεται συνεχώς, εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πολίτες που προστρέχουν σε αυτήν για να αναζητήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και τον χαμένο χρόνο στις ουρές.

Ήδη, η ανταπόκριση που καταγράφεται είναι πολύ μεγάλη, καθώς καθημερινά, περισσότερες από 400 αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΑΕΜ, σε διάστημα 2,5 ετών έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα περισσότεροι από 175.000 πολίτες και επιχειρήσεις, ενώ περισσότερες από 215.000 αιτήσεις έχουν εξυπηρετηθεί, μέχρι σήμερα, ηλεκτρονικά.

Η δήλωση Μπακογιάννη

«Στην εποχή της ταχύτητας, οφείλουμε κι εμείς να ακολουθούμε τους γρήγορους ρυθμούς. Από την πρώτη στιγμή, εργαστήκαμε για να αλλάξουμε τον τρόπο συνδιαλλαγής με τον δημότη, να καταργήσουμε τις χρονοβόρες διαδικασίες και να διευκολύνουμε την καθημερινότητά του. Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας, που ως το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί, συνιστά το τέλος της γραφειοκρατίας και ένα σημαντικό επίτευγμα του Δήμου Αθηναίων προς όφελος των δημοτών του», αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr) που δημιουργήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης (ΔΑΕΜ Α.Ε.) και αναβαθμίζεται συνεχώς, εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πολίτες που προστρέχουν σε αυτήν για να αναζητήσουν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και έγγραφα, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και τον χαμένο χρόνο στις ουρές.

Ήδη, η ανταπόκριση που καταγράφεται είναι πολύ μεγάλη, καθώς καθημερινά, περισσότερες από 400 αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΑΕΜ, σε διάστημα 2,5 ετών έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα περισσότεροι από 175.000 πολίτες και επιχειρήσεις, ενώ περισσότερες από 215.000 αιτήσεις έχουν εξυπηρετηθεί, μέχρι σήμερα, ηλεκτρονικά.

 

Exit mobile version