Σε λειτουργία θα τεθεί από το μεσημέρι το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ. Όπως είπε ο υπουργός, “το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, θα είναι δωρεάν οι κλήσεις, θα υπάρχει άμεση ανταπόκριση, δεν θα υπάρχουν μεγάλες αναμονές, θα υπάρχουν τηλεφωνητές επαγγελματίες οι οποίοι θα σηκώνουν τα τηλέφωνα και θα μπορούν να δίνουν τις βασικές απαντήσεις, αυτές που έχουν σχέση με την επικαιρότητα. Γιατί η εμπειρία μας, μας δείχνει ότι υπάρχουν πολλές επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις, παρόμοιες μεταξύ τους”.
Ωστόσο την ίδια στιγμή επεσήμανε ότι όσες ερωτήσεις δεν μπορούν να απαντηθούν και είναι πιο εξειδικευμένες θα φεύγουν από αυτό το front office και θα πηγαίνουν σε ένα back office, σε ένα υποστηρικτικό γραφείο, σε περισσότερα υποστηρικτικά γραφεία.
“To υποστηρικτικό γραφείο δεν θα έρχεται σε επαφή με τους πολίτες” συμπλήρωσε και “οι τηλεφωνητές, αυτοί που θα σηκώνουν τα τηλέφωνα θα έρχονται σε επαφή με το υποστηρικτικό γραφείο και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα είναι υποχρεωμένοι να βρίσκουν τις απαντήσεις και να τις στέλνουν πίσω. Eίναι έτσι δομημένο όπως γίνεται και σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου αλλά πολύ περισσότερο στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα. Γι’ αυτόν τον λόγο έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια τους τελευταίους μήνες και θα συνεχίσουμε και τους δύο επόμενους δύο μήνες, Αύγουστο και Σεπτέμβριο μέχρι να τεθεί πλήρως αυτή η υπηρεσία σε εφαρμογή και να λειτουργήσει διότι πραγματικά οι πολίτες αισθάνονταν σε ένα πέλαγος αβοήθητοι. Δεν ήξεραν τι να κάνουν, καταφεύγαν σε μέσα ενημέρωσης, σε βουλευτές. Υπήρχε μια κατάσταση καθόλου τιμητική πάντως για την ελληνική δημόσια διοίκηση και την ελληνική δημοκρατία” .
Οι εποπτευόμενοι φορείς
Επίσης μίλησε για τους εποπτευόμενους φορείς του νέου τηλεφωνικού κέντρου. ” Όπως γίνεται σε πολλές υπηρεσίες του ιδιωτικού τομέα θα γίνεται και στο υπουργείο Εργασίας με όλους τους εποπτευόμενους φορείς .Ξεκινάμε από τους τρεις βασικούς εποπτευόμενους φορείς σήμερα, τον ΕΦΚΑ φυσικά που είναι το μεγάλο πρόβλημα, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Θα προχωρήσουμε και με τα υπόλοιπα, δηλαδή με το Σώμα Επιθεωρητών, με τις υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με το ΕΡΓΑΝΗ και με την πρόνοια. Τέλη Σεπτεμβρίου θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη η υπηρεσία αυτή και με επιπρόσθετες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει διαμορφωθεί ένα τελείως διαφορετικό σκηνικό. Πάντως και από σήμερα θα υπάρχει μια αισθητή πρόοδος σε σχέση με όλη αυτή την απαράδεκτη κατάσταση να μην σηκώνουν τα τηλέφωνα και να υπάρχουν όλες αυτές οι απολύτως δικαιολογημένες διαμαρτυρίες”.
Χατζηδάκης: Το μεσημέρι η λειτουργία του νέου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών
δημοσιεύτηκε:
11:16
, 29 Ιουλίου 2021
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
2 ημέρες πριν