Αύξηση 50% σημείωσε ο τζίρος των e-shops την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Χιλιάδες καταναλωτές και δεκάδες ηλεκτρονικά καταστήματα ανταποκρίθηκαν -και τη φετινή χρονιά- με την ενεργή συμμετοχή τους στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.).

Από την 1η μέχρι και την 7η Δεκεμβρίου, τα e-shops είχαν την ευκαιρία να “συστηθούν” στο καταναλωτικό κοινό μέσω της παροχής ελκυστικών προσφορών, ενώ οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία αντίστοιχα να “βιώσουν” την ελληνική online αγοραστική εμπειρία.

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο GR.EC.A., η συμμετοχή των ηλεκτρονικών καταστημάτων ήταν ακόμα μεγαλύτερη φέτος, ενώ παράλληλα υπήρξε ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους καταναλωτές.

Συγκεκριμένα, καταγράφηκε αύξηση του τζίρου κατά 50% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 34% σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα (24 – 30 Νοεμβρίου).

Η επισκεψιμότητα των e-shops υπερδιπλασιάστηκε, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα ορισμένα εξ αυτών να δηλώσουν αύξηση πωλήσεων πάνω από 200%. Συνολικά, η αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων Εβδομάδων Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει ξεπεράσει το 100%.  

Σημειώνεται πως ο θεσμός -πλέον- της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και μέχρι σήμερα αξιολογείται ως ιδιαίτερα πετυχημένος.

Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. έδωσε στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα (περισσότερα από 100) που είχαν ενημερώσει για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα με αξιόλογες προσφορές, οι οποίες έφταναν έως και το 70%.

Στη εν λόγω λίστα συμμετείχαν μεγάλα brands όπως για παράδειγμα BestPrice, CosmosSport, e-Shop, Folli Follie, Intersport, Media Markt, MyShoe, Pharmacy295, Skroutz, Travelplanet24, You, Viva, Zakcret, Z-mall, Ψυχογιός κ.ά.

Exit mobile version