Έως την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 17.00 θα παραμείνει ανοιχτή η πλατφόρμα για τις αιτήσεις αποζημιώσεων, όπως ενημερώνει η Αττική Οδός με ανακοίνωσή της.
Συγκεκριμένα, η Αττική Οδός ενημερώνει ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων μέσω της ιστοσελίδας της www.aodos.gr (στην ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022») για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022, θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17:00.
Για πληροφορίες σχετικά με την Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στο από 4/2/2022 δελτίο Τύπου της Αττικής Οδού:
https://www.aodos.gr/2022/arthro/anoixe-i-platforma-kataxorisis-aitimaton-gia-tous-odigous-ton-oximaton-pou-apokleistikan-stin-attiki-odo-ti-deftera-24-1-2022/
Όπως αναφέρεται σ’ αυτό: “Η Αττική Οδός ενημερώνει ότι η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων είναι πλέον διαθέσιμη, μέσω του site της Αττικής Οδού www.aodos.gr, σε ειδική ενότητα με τίτλο «Χιονόπτωση 24.1.2022». Στην πλατφόρμα μπορούν να καταχωρήσουν το αίτημα και τα συνοδευτικά στοιχεία τους οι οδηγοί των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
Επισημαίνεται ότι η καταχώρηση της αίτησης στην πλατφόρμα είναι απαραίτητη ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης αίτησης έχει σταλεί ηλεκτρονικά έως τώρα, ενώ, η εταιρεία θα ενημερώσει απευθείας τους αιτούντες για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού, Δευτέρα – Σάββατο 08:00 – 19:00 και Κυριακή 11:00 – 19:00 στο 210.66.82.222, ή μέσω e-mail στο customercare@attikesdiadromes.gr.”