ΑΑΔΕ: Πώς θα ελέγχει ηλεκτρονικά τις επιχειρήσεις με το ψηφιακό πελατολόγιο

πελατολόγιο

Σε πραγματικό χρόνο θα διασταυρώνει η ΑΑΔΕ τις αποδείξεις που θα εκδίδουν οι επαγγελματίες μέσω της πλατφόρμας myDATA, με βάση το ψηφιακό πελατολόγιο. Η λειτουργία του αναμένεται στα τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου.

Το ψηφιακό πελατολόγιο αρχικά είχε προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία τον Ιανουάριο.  Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΑΑΔΕ βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με επαγγελματικούς φορείς, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι θέσεις και οι προβληματισμοί τους.

Στόχος είναι η ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα, το οποίο στο πρώτο στάδιο θα εφαρμοστεί σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως, συνεργεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, εταιρείες πάρκινγκ, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων. Σε δεύτερη φάση, το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκταθεί σε περισσότερες επαγγελματικές κατηγορίες, όπως οι επιχειρήσεις διοργάνωσης δεξιώσεων και εκδηλώσεων, κ.α.

Κάθε φορά που ένα όχημα μπαίνει σε πάρκινγκ, πλυντήριο, συνεργείο ή εταιρεία ενοικίασης ο επαγγελματίας θα καταγράφει στην ψηφιακή εφαρμογή τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος, τα στοιχεία του πελάτη καθώς και την έξοδο του οχήματος. Τα στοιχεία αυτά θα συσχετίζονται με τις αποδείξεις που εκδίδει η επιχείρηση για κάθε όχημα.

Exit mobile version