Για το νέο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, 1555 που ήρθε για να βάλει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών μίλησε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος στο Mega.
Όπως είπε, ο κόσμος που καλεί, περιμένει γύρω στα 2,5 με 3 λεπτά για να εξυπηρετηθεί για εργασιακά και συνταξιοδοτικά θέματα. Ωστόσο την ίδια ώρα επεσήμανε ότι ο στόχος είναι να μειωθεί ο χρόνος αναμονής των πολιτών που καλεί, δηλαδή να είναι λιγότερο από μισό λεπτό.
Εν συνεχεία ανέφερε τον αριθμό κλήσεων που δέχτηκε την πρώτη ημέρα λειτουργίας του το τηλεφωνικό κέντρο. Όπως είπε την πρώτη ημέρα λειτουργίας καταγράφηκαν περισσότερες από 10.000 κλήσεις. Και πρόσθεσε ότι τα θέματα που έθεσαν κατά κόρον οι πολίτες στο τηλεφωνικό κέντρο “ήταν συνταξιοδοτικά ζητήματα, ήταν ζητήματα πληρωμών, πότε θα πληρωθούν οι συντάξεις, πότε θα εκδοθούν τα ειδοποιητήρια ασφαλιστικών εισφορών, πολλοί ζήτησαν να πλοηγηθούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που είναι πάνω από 50 και βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας και εξυπηρετούν πάνω από 1 εκατομμύριο κόσμο τον μήνα”.
Οι περισσότεροι πολίτες θέτουν ερωτήματα που σχετίζονται με τις συντάξεις τους τα οποία είναι πιο σύνθετα, σημείωσε μεταξύ άλλων και παρέθεσε ένα σχετικό παράδειγμα.
” Ο άνθρωπος που είναι στο τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να απαντήσει εκείνη τη στιγμή στο σύνθετο ερώτημα για το πού βρίσκεται για παράδειγμα ο φάκελος της σύνταξης ” και είπε ότι σε αυτήν την περίπτωση ” καταγράφουμε το ερώτημα, το δίνουμε στις ομάδες back office που έχουν φτιαχτεί στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και μέσα σε λίγες ημέρες καλεί ο ίδιος ο ΕΦΚΑ τον πολίτη και του δίνει απάντηση στο ερώτημα”.
1555: Πόσες κλήσεις έγιναν την πρώτη ημέρα λειτουργίας – Τι ρωτούν περισσότερο οι πολίτες – ΒΙΝΤΕΟ
δημοσιεύτηκε:
21:01
, 2 Αυγούστου 2021
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
6 λεπτά πριν
Κομισιόν: Έκθεση προτείνει αύξηση της ετοιμότητας πολιτών και κρατών να αντιμετωπίσουν κρίσεις...
15 ώρες πριν