Αλλάζει ο τρόπος λειτουργίας των εφοριών (ΔΟΥ) προκειμένου να αντιμετωπιστεί και να περιοριστεί η διάδοση του κορονοϊού( COVID-19 ) .
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, στις περιφερειακές υπηρεσίες της ΓΔΦΔ (Δ.Ο.Υ. εκτός
Γ.Ε.Φ.), με ευθύνη του Προϊσταμένου της υπηρεσίας θα ορίζονται, ανά επτά
ημερολογιακές ημέρες, με διαδοχική αντικατάσταση, ομάδες υπαλλήλων που θα
εργάζονται στην έδρα των υπηρεσιών και ομάδες που θα εργάζονται με τηλεργασία,
συνολικά τρείς (3) ομάδες, ήτοι ομάδα που θα εργάζεται στη Δ.Ο.Υ. και δύο (2)
ακόμα που θα εργάζονται από το σπίτι, λαμβάνοντας υπόψη τη σύνθεση του
υπαλληλικού προσωπικού συνεκτιμώντας εκ παραλλήλου τυχόν περιπτώσεις ευπαθών
ομάδων και αδειών ειδικού σκοπού, με σκοπό την απρόσκοπτη και εύρυθμη
λειτουργία της υπηρεσίας.
Ο Προϊστάμενος και ο αναπληρωτής του, θα μεταβαίνουν
για εργασία στη Δ.Ο.Υ., εκ περιτροπής.
Οι ελεγκτές και οι υπάλληλοι της Νομικής Υποστήριξης
που διαχειρίζονται τις αντικρούσεις, θα εργάζονται αποκλειστικά από το σπίτι.
Σε περίπτωση που κρίνεται απαραίτητη μετάβαση στο κατάστημα της Δ.Ο.Υ. θα
πραγματοποιείται μετά από συνεννόηση με τον Προϊστάμενο.
Εάν διαπιστωθεί κρούσμα θα λαμβάνονται όλα τα
απαραίτητα μέτρα για την απολύμανση του χώρου και αναλαμβάνει εργασία στη
Δ.Ο.Υ., η επόμενη κατά σειρά ομάδα υπαλλήλων.
Συναλλαγή με φορολογούμενους αποκλειστικά μέσω
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τουλάχιστον δυο
τηλέφωνα επικοινωνίας κάθε Δ.Ο.Υ. θα δημοσιευθούν στο site της ΑΑΔΕ,
προκειμένου οι φορολογούμενοι να εξυπηρετούνται με ραντεβού από τις υπηρεσίες
της ΑΑΔΕ.
Τυχόν αιτούμενα πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, κ.α., θα
αποστέλλονται στον φορολογούμενο αποκλειστικά μέσω email και εφόσον αυτό δεν είναι
εφικτό να πραγματοποιηθεί, θα οριστεί συνάντηση, εαν κρίνεται απαραίτητη
η φυσική παρουσία.
Σε όλα τα καταστήματα των Δ.Ο.Υ. θα οριστεί
υπάλληλος ο οποίος θα βρίσκεται στην είσοδο της μονάδας για την υποδοχή των
φορολογουμένων και την επιβεβαίωση των ραντεβού.