Quantcast
Απαισιόδοξοι οι millennials για το μέλλον- Τι δείχνει έρευνα της Delloite - enikonomia.gr
share

Απαισιόδοξοι οι millennials για το μέλλον- Τι δείχνει έρευνα της Delloite

δημοσιεύτηκε:

Κλονισμένη εμφανίζεται η αυτοπεποίθηση των millennials με
μεγάλο ποσοστό αυτών να προβλέπει ένα πιο απαισιόδοξο μέλλον.


Σύμφωνα με το 6ο ετήσιο Millenial Survey της
Delloite, μόλις το 36%
των millennials που διαβιούν στις ώριμες αγορές, θεωρούν ότι θα έχουν στο
μέλλον καλύτερες οικονομικές συνθήκες από τους γονείς του, ενώ το 31% πιστεύει
πως η γενιά τους θα είναι πιο χαρούμενη συγκριτικά με εκείνη των γονέων τους.


Όπως αναφέρει η έρευνα, η αυτοπεποίθηση κλονίστηκε πέρυσι
από τα πολλαπλά τρομοκρατικά χτυπήματα στην Ευρώπη, το Brexit και τις εξαιρετικά αμφίρροπες
αμερικανικές εκλογές.


Το κλίμα αντιστρέφεται στις λεγόμενες αναδυόμενες αγορές, με
το 71% των millennials να προβλέπει ένα καλύτερο μέλλον οικονομικά, ενώ το 62%
προσδοκά σε μια καλύτερη ζωή συναισθηματικά. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί, πως σε
μόλις 11 από τις 30 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα, οι millennials
προβλέπουν ένα καλύτερο μέλλον σε σχέση με αυτό των προηγούμενων γενεών.


Η επιθυμία των millennials για ασφάλεια και σταθερότητα
προκύπτει επίσης από το γεγονός πως τα 2/3 των ερωτηθέντων προτιμούν την πλήρη
και μόνιμη απασχόληση, παρά τα σημαντικά πλεονεκτήματα που βλέπουν στην
ενασχόληση με ελεύθερα επαγγέλματα ή στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Σύμφωνα με την έρευνα, ανάμεσα στις 18 προσωπικές ανησυχίες που κατονομάστηκαν
συνολικά, η ανεργία κατατάσσεται στην 3η θέση.


Σημειώνεται, ότι το 39% των millennials υποστηρίζει πως ο
εργοδότης του προσφέρει ένα ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον, πιστεύοντας
παράλληλα πως έτσι ωφελεί την αύξηση της παραγωγικότητας, ενισχύοντας την
προσωπική τους ευεξία, υγεία και ευτυχία.


Παράλληλα, με βάση τα στοιχεία της έρευνας, οι millennials
φέρονται να νιώθουν υπεύθυνοι για αρκετά κοινωνικά ζητήματα, πιστεύοντας πως
μέσω της επαγγελματικής τους δραστηριότητας έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν,
ψάχνοντας ευκαιρίες μέσω του εργοδότη τους να εμπλακούν σε ενέργειες και
πρωτοβουλίες με «καλό σκοπό». Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι
millennials τείνουν στο να μείνουν περισσότερο με έναν εργοδότη που τους
εμπλέκει σε ενέργειες με κοινωνικό αντίκτυπο για θέματα όπως η εκπαίδευση, η ανεργία
και η υγεία.


Σε ό, τι αφορά τον αυτοματισμό και την τεχνολογία στο
εργασιακό περιβάλλον, 40% των ερωτηθέντων υποστηρίζει πως αποτελούν απειλή για
της δουλειές τους, 44% θεωρεί πως θα μειώσει τη ζήτηση για τις δεξιότητές τους,
ενώ το 53% πιστεύει πως το εργασιακό τους περιβάλλον θα γίνει απρόσωπο και
λιγότερο «ανθρώπινο». Αντίθετα, σημαντικός αριθμός ερωτηθέντων, κυρίως οι
“super connected” millennials, υποστηρίζουν πως ο αυτοματισμός θα προσφέρει
ευκαιρίες για ανάπτυξη δημιουργικών δεξιοτήτων.


Τέλος, αναφορικά με την άποψη των millennials για τη
συνεργασία κυβερνήσεων και επιχειρήσεων, επικρατεί σκεπτικισμός αλλά και
μοιρασμένες απόψεις με το 49% να πιστεύει στην υγιή συνεργασία μεταξύ των δύο
και το 48% όχι. Παρόλα αυτά το 27% των ερωτηθέντων ισχυρίζεται πως οι κοινωνίες
μπορούν να επωφεληθούν από την υγιή συνεργασία των κυβερνήσεων με τον
επιχειρηματικό κόσμο.






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.