Το 55% των πολιτών σε παγκόσμιο επίπεδο καταφεύγει σε ψηφιακό κανάλι Διαδικτύου για εύρεση εργασίας, σύμφωνα με το sepe.gr που βασιζεται σε 13.000 ερωτηθέντες.
Το 33% των πολιτών αναφέρει ότι: Τα sites «εύρεσης εργασίας» χαρακτηρίζονται ως το πιο αποδοτικό κανάλι στην προσπάθειά τους να βρουν απασχόληση. Πιο αναλυτικά:
1. Η αγορά αναζήτησης εργασίας περνά, πλέον, μέσα από το ψηφιακό κανάλι του Διαδικτύου
Έρευνα των «The Boston Consulting Group» και των «Recruit Works Institute» αναφέρει ότι: Το 20% του εργατικού δυναμικού σε παγκόσμιο επίπεδο αναζητά την επόμενη θέση εργασίας μέσω Διαδικτύου κάθε χρόνο. Τα αποτελέσματα της έρευνας, με τίτλο «Job Seeker Trends 2015: Channels, Search Time, and Income Change» έδειξαν ότι: Οι πολίτες που αναζητούν εργασία σε παγκόσμιο επίπεδο, το 40% χρησιμοποιεί μόνο ένα κανάλι στην αναζήτησή του, ενώ το 25% κάνει χρήση και δεύτερου καναλιού.
Χρόνος αναζήτησης
Η έρευνα έδειξε ότι η είσοδος της τεχνολογίας στην αγορά αναζήτησης εργασίας έχει μειώσει το χρόνο εύρεσης εργασίας των πολιτών. Πάντως οι αγγελίες θέσεων εργασίας στο Διαδίκτυο επιτρέπουν στους εργοδότες να απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό – στόχο με ένα απλό “κλικ” του ποντικιού, σύμφωνα με τη μελέτη.
Από την άλλη πλευρά, τα άτομα που αναζητούν εργασία έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν σε περισσότερες από μία υπηρεσίες αναζήτησης εργασίας μέσω Ίντερνετ, με αποτέλεσμα η διαδικασία εύρεσης και τελικής επιλογής να επιμηκύνεται.
Κατά μέσο όρο, η συνολική διαδικασία αλλαγής θέσης εργασίας διήρκεσε (το 2014) οκτώ εβδομάδες για την ολοκλήρωση της σχετικής έρευνας. Να σημειωθεί ότι το 57% όσων άλλαξαν εργασία, πέτυχε αυξημένες αποδοχές σε σχέση με την προηγούμενη του θέση, σύμφωνα με την έρευνα.