Με αφορμή τα 10 χρόνια της δημοφιλής ιστοσελίδας, η Google και η Pixability, μελέτησαν την συνεργασία των 100 δημοφιλέστερων εταιρειών με το YouTube.
Με αφορμή τη γιορτή των δέκατων γενεθλίων του YouTube, η Google, σε συνεργασία με την Pixability, μελέτησαν τον τρόπο με τον οποίο τα 100 κορυφαία Brands αλληλεπιδρούν με τους χρήστες μέσα από τη δημοφιλή ιστοσελίδα. Στα αποτελέσματα της έρευνας αναφέρθηκε και το επίσημο blog της Google Ελλάδος για το AdWords.
To report δίνει μια εικόνα για τις τάσεις δημοσίευσης, τη δημιουργία περιεχομένου, την τηλεθέαση και την αγορά διαφημιστικού χώρου απ’ τα τα κορυφαία brands στο YouTube, όπως αυτά προσδιορίζονται από την κατάταξη Interbrand2014 Best Global Brands.
Top 100 Brands Infographic
Η έρευνα αποδεικνύει την δύναμη που συνεχίζουν να έχουν τα Brands στο κοινό του YouTube. Είναι χαρακτηριστικό πως 4 από τα 10 πιο δημοφιλή βίντεο του μέσου για το 2014 δημιουργήθηκαν από brads.
Οι προβολές του περιεχομένου που έχουν ανεβάσει οι μεγαλύτερες εταιρείες των 100 κορυφαίων brands διπλασιάστηκαν τους τελευταίους 12 μήνες. Οι συνολικές τους προβολές ξεπερνούν τα 40 δισεκατομμύρια, με πάνω από 18 δισεκατομμύρια προβολές να λαμβάνουν χώρα τον τελευταίο χρόνο. Το ίδιο διάστημα οι συνδρομητές στα κανάλια τους αυξήθηκαν κατά 45%.
Αυτό εξηγεί και την σημαντική αύξηση της ενεργής παρουσίας των επιχειρήσεων αυτών στο YouTube. Σύμφωνα με την έρευνα, κάθε 18,5 λεπτά ανεβαίνει ένα νέο βίντεο από κάποια εταιρεία που ανήκει σε ένα από τα 100 κορυφαία Brands. Μόλις τo 10% από αυτά ξεπερνά τα 10 λεπτά.
Ανάλογα είναι και τα ποσά που δαπανούν οι εταιρείες για να διαφημίσουν μέσω διαφημίσεων-βίντεο το περιεχόμενο που ανεβάζουν στο YouTube. Σύμφωνα με τα σχετικά έξοδα για το 2014 τα έξοδα αυξήθηκαν κατά 60%.
Πηγή: FORTUNEGREECE.COM