Quantcast
Η σημασία των νέων εργαλείων μάρκετινγκ της τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις - enikonomia.gr
share

Η σημασία των νέων εργαλείων μάρκετινγκ της τεχνολογίας για τις επιχειρήσεις

δημοσιεύτηκε:

Σε μεγάλη αύξηση της αποτελεσματικότητας των προωθητικών
ενεργειών των επιχειρήσεων και του ποσοστού απόδοσης των επενδύσεών τους αλλά και σε σημαντικό περιορισμό κόστους,  οδηγεί η χρήση των νέων τεχνολογιών που
μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία μάρκετινγκ «νέας γενιάς» από οργανισμούς
και εταιρείες, δήλωσε ο υπεύθυνος Τομέα
Πωλήσεων IBM Marketing Solutions, ΙΒΜ Ελλάς ΑΕ, Παντελής Ξανθούλης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο.


Ο κ. Ξανθούλης θα μιλήσει σήμερα στη Θεσσαλονίκη σε εκδήλωση με τίτλο «Το σύγχρονο μάρκετινγκ
στις επιχειρήσεις: Καινοτομίες, τεχνολογίες και στρατηγικές», που διοργανώνει
το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης
Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.


Τα οφέλη σε αριθμούς, ερωτηθείς εάν έχουν ποσοτικοποιηθεί τα
οφέλη που απολαμβάνουν όσες επιχειρήσεις αξιοποιούν πλήρως τέτοια εργαλεία και
λύσεις, ο κ. Ξανθούλης απαντά ότι αυτά εντοπίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες:
Αφενός στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών. Κατά μέσο
όρο η αξιοποίησή τους μπορεί να οδηγήσει σε 10%-50% αύξηση της αποδοχής μίας
προσωποποιημένης προσφοράς ή αύξηση του ποσοστού απόδοσης μίας επένδυσης (ROI)
στα ψηφιακά μέσα, η οποία μπορεί να κινηθεί στα επίπεδα του 15%-30%, σημείωσε
χαρακτηριστικά ο κ. Ξανθούλης.


«Αφετέρου, υπάρχει αποδοτικότερη αξιοποίηση των
πόρων-κονδυλίων ενός οργανισμού με την αύξηση του αριθμού των προωθητικών
ενεργειών -λόγω αυτοματοποίησης- μέχρι και κατά πέντε φορές και με τον
παράλληλο περιορισμό του συνολικού κόστους λειτουργίας, μέχρι και κατά 40% (σσ:
όπως διευκρινίζει, αυτά τα στοιχεία αφορούν μέσες τιμές που έχουν παρατηρηθεί
σε πελάτες της ΙΒΜ σε παγκόσμιο επίπεδο από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς),
συμπλήρωσε ο κ. Ξανθούλης.


Αναφορικά με το ποιες είναι οι κυρίαρχες τάσεις στο
marketing «νέας γενιάς» σήμερα, ο κ. Ξανθούλης αναφέρει: «Πρώτον,
παρατηρείται η αλλαγή του τρόπου επιλογής των προϊόντων και υπηρεσιών από τους
καταναλωτές σε ό,τι αφορά στις εκάστοτε υπηρεσίες ή προϊόντα. Έχει π.χ.
παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη ότι ο κύκλος αγοράς προϊόντων
λιανικής ενός καταναλωτή έχει ολοκληρωθεί κατά 60% πριν καν επισκεφθεί ένα
κανάλι πώλησης της συγκεκριμένης υπηρεσίας ή προϊόντος.


Δεύτερον, καταγράφεται εκθετική αύξηση των δεδομένων που
παράγονται στα διαφορετικά κανάλια επαφής με τους καταναλωτές, είτε αφορά
κανάλια πωλήσεων, είτε άλλα κανάλια, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα
οποία συμμετέχει ο πελάτης. Τρίτον, εμφανίζονται νέοι ανταγωνιστές από
διαφορετικούς κλάδους της αγοράς, οι οποίοι παρέχουν νέου είδους υπηρεσίες,
οδηγώντας τα στελέχη μάρκετινγκ στην ανάγκη ανάπτυξης ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος και την εύρεση νέων στρατηγικών συνεργασιών και τεχνολογιών για
την επίτευξη των εταιρικών στόχων τους. Σήμερα, επομένως, το τμήμα μάρκετινγκ
καλείται να σχεδιάσει τη συνολική εμπειρία του πελάτη -το ονομαζόμενο customer
experience- αναλύοντας όλα τα δεδομένα που καταγράφει σε όλα τα διαφορετικά
κανάλια επαφής μαζί του, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός εξατομικευμένου
διαλόγου μαζί του. Επιπλέον, να συμμετάσχει όλο και περισσότερο στις
στρατηγικές αποφάσεις του οργανισμού, τόσο για την αξιοποίηση λύσεων τεχνολογίας
που απαιτούνται για να παρέχει τις εν λόγω υπηρεσίες, όσο και για τη δημιουργία
νέων προϊόντων και υπηρεσιών που θα διαφοροποιήσουν την εταιρεία από τους νέους
ανταγωνιστές της […]», τόνισε με έμφαση.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.