Συμφωνίες με μεγάλες εκδοτικές επιχειρήσεις σε όλο τον πλανήτη ετοιμάζει το Facebook με στόχο να προσφέρει ενημέρωση στα μέλη του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου ανοίγωντας νέους επιχειρματικούς ορίζοντες στο χώρο της δημοσιογραφίας και της έκδοσης που έχει πληγεί από το Internet.
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, οι διαχειριστές του Facebook σκέφτονται το ενδεχόμενο να φιλοξενούν περιεχόμενο (άρθρα, αναλύσεις, ειδήσεις), από μεγάλους, παγκοσμίως γνωστούς εκδότες.
Η νέα λειτουργία έχει τον τίτλο «Άμεσα άρθρα» (Instant Articles) και έχει ως στόχο να βοηθήσει τους χρήστες αλλά και τους εκδότες να μειώσουν τον χρόνο που χρειάζεται για να έχουν πρόσβαση στο άρθρο, μια η «φόρτωσή» του επιτυγχάνεται ταχύτερα -μέσω του κινητού- από το Facebook παρά από την ιστοσελίδα ή το app της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας. Μερικοί από τους πρώτους εκδότες που σκοπεύουν να λάβουν μέρος στο αρχικό ξεκίνημα είναι το Buzzfeed, οι New York Times και το National Geographic.
Το Facebook δεν στοχεύει να κερδίσει χρήματα από τις διαφημίσεις. Προσφέρει στους εκδότες το 100% των εσόδων από τις διαφημίσεις που πωλούνται μέσω σελίδων που φιλοξενεί το Facebook, προκειμένου να διατηρήσει για περισσότερο χρόνο τους χρήστες στη σελίδα του.