Η Ελλάδα συμμετέχει εκ νέου, με εθνικό περίπτερο, στη Διεθνή Έκθεση τεχνολογίας και ηλεκτρονικής CeBIT 2017, η οποία θα διεξαχθεί από 20 έως 24 Μαρτίου 2017 στο Αννόβερο της Γερμανίας.
Η διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής υλοποιείται από τον φορέα επενδύσεων και εξωστρέφειας ENTERPRISE GREECE, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ) και με την υποστήριξη του Συνδέσμου Επιχειρήσεών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και του συνεργατικού σχηματισμού Corallia.
Στην ελληνική αποστολή συμμετέχουν δώδεκα (12) ελληνικές επιχειρήσεις από τον κλάδο ψηφιακής τεχνολογίας. Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι ακόλουθες:
1. Communication & Information Technologies Experts Α.Ε. – δ.τ. CITE
2. Lamda Hellix S.A.
3. DAEM S.A.
4. SOFTOMOTIVE Ε.Π.Ε
5. MALLFOX GREECE P.C
6. Terracom Informatics Ltd
7. UBITECH Ltd.
8. Σύγχρονη Εταιρεία Πληροφορικής ΕΠΕ, CGSoft Ltd
9. Sigmasoft
10. ΜΑΤΕL S.A. MATTHAIOU BROS
11. comBOX SD WAN Services
12. Yodiwo SA
Στο πλαίσιο της ελληνικής αποστολής προγραμματίζεται την Τρίτη 21 Μαρτίου 2017, 11πμ. – 1μμ., η διοργάνωση Investment Seminar για την παρουσίαση των δυνατοτήτων του κλάδου της τεχνολογίας.
Η CeBIT, στην οποία οι διοργανωτές της έχουν επενδύσει σημαντικά τα τελευταία δύο χρόνια, αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για business, networking, press and media activities καθώς και για συζητήσεις πάνω σε επίκαιρα θέματα και νέες τάσεις στον κλάδο της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών. Ο μοναδικός συνδυασμός έκθεσης και συνεδρίου, τα σεμινάρια, παρουσιάσεις και workshops, που πλαισιώνουν την έκθεση, καθώς και ο αμιγώς επαγγελματικός χαρακτήρας της CeBIT, την καθιστούν σημαντική για κάθε επιχείρηση, που επιθυμεί να συμπεριλάβει την εξωστρέφεια στο σχέδιο δράσης της και να υλοποιήσει συνεργασίες με παγκόσμιους «παίκτες» του κλάδου.
Ο Οργανισμός Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ