Μάχη … μέχρις εσχάτων είναι διατεθειμένοι να δώσουν οι
κολοσσοί της παγκόσμιας τεχνολογικής βιομηχανίας, προκειμένου να αποκτήσουν το
πάνω χέρι σε μία μεγαλύτερες αλλαγές στα ψηφιακά μέσα. Αυτή δεν είναι άλλη από
την τηλεόραση του μέλλοντος και στόχος των τεχνολογικών εταιρειών είναι,
ασφαλώς, να έχουν πρόσβαση στα δισεκατομμύρια δολάρια της τηλεοπτικής
διαφήμισης.
Τον χορό έχει ανοίξει το YouTube, το οποίο πραγματοποίησε πραγματοποιήσει
ορισμένες αλλαγές που στοχεύουν στην ενίσχυση της επαγγελματικής χρήσης των
βίντεο, ενώ λάνσαρε και τη συνδρομητική υπηρεσία YouTube Red. Δυναμικά στην
ανάπτυξη της τηλεόρασης του μέλλοντος έχουν μπει τόσο το Facebook, όσο και η Amazon, προκειμένου να «χτυπήσουν» το Netflix που βρίσκεται ήδη ένα βήμα μπροστά από όλους.
Η διευθύνουσα σύμβουλος του YouTube, Σούζαν Γουοτζίσκι,
ανακοίνωσε την προβολή επτά νέων σειρών μέσω της πλατφόρμας , οι οποίες θα
χρηματοδοτηθούν από τις διαφημίσεις και όχι από συνδρομές. Όπως εξήγησε, « δεν
θέλουμε η νέα μας απόπειρα να γυρίσει την πλάτη στους χρήστες».