Η μετάβαση των σύγχρονων επιχειρήσεων σε προγράμματα διαχείρισης
πελατολογίου που στηρίζονται στην αξιοποίηση marketing analytics αποτελεί
μονόδρομο σύμφωνα με τα στελέχη της StartUp
εταιρίας ClientIQ που ξεκίνησe τη δραστηριότητας της στην ελληνική αγορά
εν μέσω capital controls.
Στον 1 χρόνο λειτουργίας της και με επίκεντρο μια ευρεία γκάμα
υπηρεσιών που περιλαμβάνει σχεδιασμό προγραμμάτων επιβράβευσης, ανάλυση της
καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών, στοχευμένες ενέργειες marketing και την
παρακολούθηση της λειτουργικής επίδοσης των επιχειρήσεων, η ClientIQ έχει
αναπτύξει ένα αξιόπιστο προφίλ και ισχυρό δίκτυο συνεργασιών.
Αργυρώ Κοτσίκου
Πρόσφατα, η εταιρία ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με την IKEA
σε θέματα customer analytics, για την περίοδο 2016-2017, έχοντας ήδη
ολοκληρώσει με επιτυχία έναν πρώτο έργο, ενώ προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας
με έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους γενικών ασφαλειών της Ελλάδας και του
εξωτερικού σηματοδοτώντας την είσοδο της στον ασφαλιστικό κλάδο.
Στόχος των στελεχών της εταιρείας σε ορίζοντα 5ετίας είναι η επιτυχής
διείσδυση στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά υλοποιώντας επενδύσεις ύψους που θα
ξεπερνούν το 1 εκ ευρώ και στοχεύοντας στη ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών
διαχείρισης πελατολογίου σε μια αγορά με κύκλο εργασιών ύψους 35 δις ευρώ και
με επίκεντρο τους τομείς του λιανεμπορίου, του τουρισμού, της ασφάλισης, της υγείας,
των τηλεπικοινωνιών και των τραπεζών.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, σήμερα στην ελληνική αγορά
υπάρχουν περισσότερα από 10 εκ. εκτιμώμενα εγγεγραμμένα μέλη σε πάνω από 30
προγράμματα επιβράβευσης μεγάλων εταιρειών, τα οποία φαίνεται να έχουν περάσει
σε φάση ωρίμανσης.
Με το 40% των καταναλωτών να επιθυμούν προσφορές που συνδέονται με τις
προσωπικές τους ανάγκες και τις εταιρείες να παρουσιάζουν δυσκολία προσέλκυσης
νέων πελατών – παράλληλα με τη μείωση των διαθέσιμων πόρων & budget -, η
ανάπτυξη εργαλείων έξυπνου marketing αποτελεί την επόμενη μέρα.
Με την αξιοποίηση των marketing analytics μπορεί να επιτευχθεί 19 φορές
υψηλότερη κερδοφορία για τις επιχειρήσεις, κατ’ ελάχιστον 3 φορές καλύτερο ROI
σε εμπορικές δράσεις και αποδέσμευση του marketing budget σε ποσοστό 15 – 20%. Επιπλέον, η συμβολή τους στην προσέλκυση νέων
πελατών είναι 20 φορές πιο αποτελεσματική, ενώ στηρίζουν εποικοδομητικά τη
διατηρησιμότητα πελατών και τη μεγαλύτερη ικανοποίηση κατά 8 και 6 φορές
αντίστοιχα.
Αλεξάνδρα Χριστοπούλου
Όπως δηλώνει η, Αλεξάνδρα Χριστοπούλου,
Chief Executive Officer της ClientIQ «Η εξειδίκευση, η τεχνογνωσία και η
παροχή ενός ολοκληρωμένου εύρους εργαλείων διαχείρισης πελατών αποτελούν τα
εχέγγυα για την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων που αποτυπώνονται στην
κερδοφορία. Έχουμε κάθε λόγο να είμαστε ικανοποιημένοι για τα αποτελέσματα του
πρώτου έτους λειτουργίας. Αν και οι προκλήσεις για μια StartUp που εκκίνησε τη
λειτουργία της εν μέσω capital controls ήταν τεράστιες, τα αποτελέσματα μας
δικαιώνουν. Σε ένα δύσκολο περιβάλλον, κοιτάμε μπροστά και στοχεύουμε στην
ανάδειξη μας στην επόμενη 5ετία στον #1 παίκτη στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια
στον τομέα παροχής υπηρεσιών ολιστικής διαχείρισης πελατολογίου, παράγοντας
ισχυρή τεχνογνωσία με υπογραφή ελληνική.»