Βενζίνη: Πόσο αναμένεται να αυξηθεί η τιμή σύμφωνα με τους πρατηριούχους

βενζίνη

Aνοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει μια νέα αύξηση στην τιμή της βενζίνης άφησε σήμερα ο πρόεδρος του Συνδέσμου Πρατηριούχων Αττικής Νίκος Παπαγεωργίου μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ” Newsroom”.

Όπως είπε ο κ. Παπαγεωργίου, η τιμή της αμόλυβδης πλησιάζει τα 2 ευρώ το λίτρο. Εδώ και 10 μέρες καταγράφεται στην ελληνική αγορά μια αύξηση η οποία έχει φτάσει πια τα 9 με 10 λεπτά το λίτρο μέχρι το τέλος της εβδομάδας, δηλαδή μέχρι την Παρασκευή σημείωσε και ανέφερε πως το  Σάββατο ενδεχομένως να δούμε  1 λεπτό με  2 λεπτά  ακόμη περισσότερο. Μια μέση τιμή σήμερα που μιλάμε είναι το 1,93 ευρώ/λίτρο για όλη η χώρα, ενδεχομένως να το βρούμε και 1,89 ευρώ/λίτρο στις μεγάλες αστικές πόλεις, αλλά και 2,12 ευρώ/λίτρο στα πιο απομακρυσμένα νησιά είπε και ανέφερε πως οι καταναλωτές πρέπει να είναι υποψιασμένοι όταν βλέπουν ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Για τα ελληνικά διυλιστήρια

Σήμερα τα ελληνικά διυλιστήρια βγάζουν από την έξοδο τους το βυτίο με 1,81 ευρώ/λίτρο τη βενζίνη  τόνισε και ανέφερε καταλαβαίνουμε λοιπόν όλοι ότι από το 1,81 και πάνω πρέπει να κερδίσει η εταιρεία χονδρικής πώλησης, το βυτίο το κόστος μεταφοράς, και ο πρατηριούχος. Ας αναλογιστεί ο καθένας πόσο μπορεί να είναι αυτό το κέρδος, 9 λεπτά, 10 λεπτά, 12 λεπτά, 15 λεπτά.

« Άρα πρέπει να υπολογίσει σε αυτό το 1,81 και άλλα 10, 12, 14 λεπτά, στην τελική τιμή για να είναι ασφαλής η εκτίμησή μου.
Αν συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση, ενδεχομένως να δούμε, πλησιάζοντας το Πάσχα, να φτάνει και τα 2 ευρώ το λίτρο.
Από την έναρξη του πολέμου εμείς οι πρατηριούχοι δεν έχουμε το δικαίωμα να πουλάμε όσο θέλουμε. Εμείς έχουμε επιβολή πλαφόν στο κέρδος μας. Άρα δεν μπορεί να πούμε για κερδοσκοπικά παιχνίδια όσον αφορά στους πρατηριούχους στην εγχώρια αγορά.

Τον Δεκέμβριο του 2021, με 80 δολάρια το βαρέλι, η μέση τιμή λιανικής πώλησης στην Ελλάδα ήταν στο 1,74 ευρώ/λίτρο, ενώ σήμερα με 86 δολάρια το βαρέλι, η μέση τιμή πώλησης είναι 1,94 ευρώ/λίτρο.
Καταλαβαίνουμε όλοι ότι υπάρχει ένα σφάλμα 20 λεπτών περίπου το οποίο καταλήγει στον καταναλωτή.
Αυτό οφείλεται ή στα ελληνικά διυλιστήρια ή στους μεταφορείς οι οποίοι μεταφέρουν το αργό τύπου μπρεντ στα ελληνικά διυλιστήρια για διύλιση,  »είπε μεταξύ άλλων.

 

 

 

 

Exit mobile version