Στα «σκαριά» επιδότηση για την αγορά POS – Μοιράζει «κουπόνια» 150 ευρώ το κράτος

POS

Εκπτωτικά κουπόνια (voucher) αξίας 150 ευρώ για την προμήθεια POS θα μπορούν να εξασφαλίσουν μέσω του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» μικρομεσαίοι επαγγελματίες: Ο 3ος κύκλος της συγκεκριμένης δράσης «έκλεισε» και αρχίζουν οι διαδικασίες για να ανοίξει εκ νέου η πλατφόρμα για την υποβολή και νέων αιτήσεων. Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος δίνεται η δυνατότητα για υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων τα οποία υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης, διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών.

Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια και όπως εκτιμά το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση της παραγωγικότητας των ΜΜΕ, την αύξηση της ασφάλειας των συναλλαγών, καθώς και στην ενίσχυση της φορολογικής τους συμμόρφωσης.

Ποιοι είναι οι δικαιούχοι για τα voucher των 150 ευρώ 

Μία λοιπόν από τις δράσεις του προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ» είχε να κάνει με την αντικατάσταση EFT/POS, με τον 3ο κύκλο της εν λόγω κατηγορίας να «κλείνει» την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024. Με «φόντο» την «πίεση» που ασκείται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προμηθευτούν σύγχρονα συστήματα για τις συναλλαγές τους με τους πελάτες τους, η ιδέα είναι τα ποσά που έμειναν αδιάθετα να αξιοποιηθούν προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία και σε άλλους δικαιούχους να τα διεκδικήσουν.

Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες ιδιωτικές Επιχειρήσεις που ασκούν οικονομική δραστηριότητα,  και για τις  οποίες συντρέχουν αθροιστικά και μεταξύ άλλων  οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

Τι χρηματοδοτεί το Κράτος

Ουσιαστικά χρηματοδοτείται από το Κράτος η αγορά ή χρονομίσθωση EFT/POS νέων προδιαγραφών μέχρι 3 έτη, με την αξία του voucher να προσδιορίζεται στα 150 ευρώ και μέχρι 2 ανά επιχείρηση.

Επιλέξιμη προς επιδότηση είναι η προμήθεια ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω συστήματος επιταγών (vouchers). Κάθε δικαιούχος:

Η προμήθεια των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και συναφών με αυτές συμπληρωματικών υπηρεσιών, πραγματοποιείται μέσω των εγκεκριμένων, στο πλαίσιο του Προγράμματος, Προμηθευτών.

Επίσης πρέπει να ανήκουν στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών.

Η αίτηση υποβάλλεται από εκπρόσωπο της επιχείρησης που κατέχει νομίμως τους κωδικούς (username & password) πρόσβασης της επιχείρησης στις φορολογικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ (πληροφοριακό σύστημα taxisnet).

Η διαδικασία για την εξασφάλιση του voucher

Προκειμένου να εισέλθει στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Διαχείρισης Ενισχύσεων (ΗΠΔΕ) και να δημιουργήσει νέα αίτηση, ο αιτών θα πρέπει να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της επιχείρησης χρησιμοποιώντας τους εταιρικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxsinet.  Για τον σκοπό αυτό: 

Για την επιλογή των ενδιαφερόμενων επιχειρήσεων πραγματοποιείται έλεγχος τήρησης των προϋποθέσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα (επιβεβαίωση επιλεξιμότητας) και συγκριτική αξιολόγηση των επιλέξιμων προτάσεων, επί τη βάσει των κριτηρίων αξιολόγησης,

Η διαδικασία αξιολόγησης πραγματοποιείται αυτοματοποιημένα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του Προγράμματος.

Μετά την ολοκλήρωση των ανωτέρω διαδικασιών εκδίδεται η απόφαση ένταξης με την τελική κατάταξη και ορισμό των αιτήσεων που δύνανται να χρηματοδοτηθούν από το Πρόγραμμα.

Με την έκδοση της απόφασης, οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα:

Υπάρχει δυνατότητα καταγγελίας της συναλλαγής από τον δικαιούχο μετά την εξαργύρωση των voucher.

Exit mobile version