Στα ποσά που έλαβαν κατά μέσο όρο χθες, Παρασκευή, 17 Ιουλίου οι δικαιούχοι του Power Pass αναφέρθηκε σήμερα ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και ο εισηγητής του νομοσχεδίου για τη ρήτρα αναπροσαρμογής, Βασίλης Βασιλειάδης μιλώντας στο Open.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα 120 ευρώ ήταν κατά μέσο όρο το ποσό που είδαν οι δικαιούχοι του Power Pass στους λογαριασμούς τους, αν και όπως σημείωσε δεν είχε εικόνα πόσοι ήταν αυτοί που έλαβαν 600 ευρώ. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της πληρωμής του Power Pass το αρμόδιο υπουργείο θα βγάλει ανακοίνωση για τα στοιχεία του μέτρου για τα οποία απορεί ο κόσμος και η κοινή γνώμη.
Power Pass: Πότε θα γίνει η επόμενη πληρωμή
Επίσης υπενθύμισε ότι δεύτερη πληρωμή για το Power Pass θα γίνει την επόμενη εβδομάδα. ” Χθες ξεκίνησε η καταβολή σε 1,9 εκατ. φυσικά πρόσωπα. Από τα 2,5εκατ τα οποία έκαναν αίτηση τα υπόλοιπα φυσικά πρόσωπα είναι υπό επεξεργασία στοιχείων και η πληρωμή θα γίνει την επόμενη εβδομάδα. Η αλήθεια είναι ότι είχε δημιουργηθεί η αίσθησή και καλλιεργήθηκε όλο αυτό από την αντιπολίτευση ότι το Power Pass θα είναι ένα οριζόντιο μέτρο 600 ευρώ για όλους άσχετα το τι αύξηση θα έχει ο καθένας”, τόνισε . Και επανέλαβε ότι όσοι δικαιούχοι δεν πήραν χθες τα χρήματα του Power Pass θα τα λάβουν την επόμενη εβδομάδα. ” Το μέτρο επεκτείνεται με συν 40 εκατ. ευρώ για να πιάσει και τον Ιούνιο, κάτι το οποίο η εκταμίευση των ποσών είναι λίγο πιο αργότερα”, συμπλήρωσε.
Τι ισχύει για τις ενστάσεις και ποιοι απορρίπτονται
Μεταξύ άλλων επεσήμανε ότι οι πολίτες μπορούν να κάνουν ένσταση για το Power Pass . “Γίνεται διασταύρωση στοιχείων για όλα .Και εάν κάποια λάθη έγιναν ως προς την αίτηση κανένας δεν θα χάσει το ποσό το οποίο δικαιούται. Πάλι θα δοθεί η δυνατότητα στην πλατφόρμα για διορθώσεις, οπότε θεωρώ ότι ως προς το διαδικαστικό ζήτημα δεν θα υπάρχει κανένα θέμα” τόνισε.
Στην συνέχεια ρωτήθηκε ποιοι πολίτες απορρίπτονται από το Power Pass. Είναι αυτοί που έχουν οικογενειακό ετήσιο καθαρό εισόδημα άνω των 45 χιλ. ευρώ ή αυτοί που έκαναν λάθος στην αίτηση τους, απάντησε και πρόσθεσε ότι σε αυτή την περίπτωση οι πολίτες θα λάβουν email όπου θα αναγράφεται το λάθος το οποίο έχει γίνει ώστε να μπορούν οι ίδιοι να το ελέγξουν.
” Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια διαδικασία που λέει εάν υπήρχε σφάλμα, άμα είναι υπό εκκαθάριση. Υπάρχουν πέντε διαφορετικά στάδια τα οποία δείχνει το email. Και ο πολίτης μπορεί να κάνει τον έλεγχο για να δει πιο λάθος έχει συμβεί” σημείωσε αναφορικά με το email που θα λάβει ο πολίτης εάν έχει κάνει κάποιο λάθος στην αίτηση για το Power Pass.
Στην ερώτηση εάν ο πολίτης θα πρέπει να επανυποβάλει την αίτηση του για το Power Pass σε αυτήν περίπτωση είπε πως ” αυτό ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί. Αλλά νομίζω ότι θα δοθεί η δυνατότητα πάλι στην πλατφόρμα για να γίνει διόρθωση των αιτήσεων προκειμένου να μην χάσει κανένας ούτε 1 ευρώ το οποίο δικαιούται”.
Όσον αφορά στο εάν χρειάζεται να κανείς να υποβάλει εκ νέου αίτηση για τον Ιούνιο είπε πως ” Δεν χρειάζεται κανένας να ξανά υποβάλει αίτηση. Aπό τα 2,5 εκατ. φυσικά πρόσωπα που έκαναν αίτηση για αυτή τη διαδικασία. Θα γίνει αυτόματα και θα βγει εκκαθαριστικό σημείωμα για τον καθένα που δικαιούται”.
Τέλος ρωτήθηκε εάν ενδέχεται να επεκταθεί το Power Pass και για τους μήνες των λογαριασμών του Ιουλίου καθώς έρχονται τεράστια εκκαθαριστικά όπιου κλείνουν τους προηγούμενους μήνες κυρίως για άλλους παρόχους όχι τη ΔΕΗ .
” Οποιοδήποτε μέτρο το οποίο παίρνει η κυβέρνηση, δεν μπορεί για τεχνικούς λόγους να το παίρνει βάσει προβλέψεων. Κάθε φορά επεξεργάζοντας τα στοιχεία και βρίσκοντας χώρο δημοσιονομικό παίρνονται και άλλα μέτρα. Εάν βρεθεί ο χώρος δημοσιονομικός αλλά και η ανάγκη βάση των τιμών που θα επικρατήσουν και της ακρίβειας σίγουρα θα έρθουμε πάλι για να ανακουφιστεί λίγο η τσέπη του συμπολίτη μας”.