Quantcast
Oι καταναλωτές καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών - enikonomia.gr
share

Oι καταναλωτές καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών

δημοσιεύτηκε:

Το 2015, οι καταναλωτές υιοθέτησαν τις αυξανόμενες διαθέσιμες επιλογέςσε ψηφιακές πληρωμές, αφήνοντας πίσω τους το ερώτημα «Ποιο είναι το επόμενο βήμα;». 

Οι κάτοχοι καρτών παγκοσμίως ζητούν από τους εκδότες καρτών και τους εμπόρους να προσφέρουν ρεαλιστικές, έτοιμες προς χρήση επιλογές πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου, όπως αποδεικνύεται από τα σχόλια στα social media – τα οποία υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε ένα μόνο χρόνο.

Τα παραπάνω δεδομένα επικρατούν στα αποτελέσματα που προέκυψαν από την 4η  ετήσια έρευνα της MasterCard “Mobile Payments”, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την PRIME Research. Η έρευνα παρακολούθησε 2 εκατομμύρια social media posts παγκοσμίως σχετικά με τις πληρωμές, σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Google+ καιYouTube, σε σύγκριση με 85.000 posts που καταγράφηκαν αντίστοιχα το 2012.

«Όσο περισσότερες επιλογές είναι διαθέσιμες, τόσο η συζήτηση εξελίσσεται και οι καταναλωτές φαίνεται να καλωσορίζουν την επόμενη γενιά πληρωμών», ανέφερε η Marcy Cohen, VP, Digital Communications της MasterCard.

Τα ψηφιακά πορτοφόλια, συμπεριλαμβανομένων των Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay και MasterPass κυριάρχησαν –σε ποσοστό 97%- στο σύνολο των συζητήσεων για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου το 2015, με επίκεντρο το λανσάρισμα νέων προϊόντων, τη βελτίωση των υπηρεσιών και το πώς οι χρήστες τις βαθμολογούν. Εκτός των συζητήσεων για ψηφιακά πορτοφόλια, οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών (47%) ξεχώρισαν ανάμεσα στις συζητήσεις, ακολούθησαν τα biometrics (33%), οι προσωπικές πληρωμές (14%) και τα wearables (6%).

Οι συζητήσεις για κάρτες ανέπαφων συναλλαγών επικεντρώθηκαν στην παγκόσμια αποδοχή σε μέσα μαζικής μεταφοράς -όπως στο Λονδίνο και την Αγία Πετρούπολη- καθώς και στη διαθεσιμότητα για μεγάλα αθλητικά γεγονότα ανά τον κόσμο.

Οι αναφορές σε wearables το τελευταίο τετράμηνο του 2015 ήταν κατά 30 φορές υψηλότερες από το πρώτο τετράμηνο του χρόνου.

Τα ψηφιακά πορτοφόλια κερδίζουν έδαφος στις συζητήσεις, παγκοσμίως. Τον τελευταίο χρόνο έχει καταγραφεί αύξηση σε όλες τις περιοχές που εξετάζονται από την έρευνα:  Ασία-Ειρηνικός (+159%), Ευρώπη (+144%),Λατινική Αμερική (+144%), Μέση Ανατολή & Αφρική (+111%) και Β. Αμερική (+519%).

Η προστασία και η ασφάλεια των κινητών πληρωμών συνεχίζουν να οδηγούν τις συζητήσεις σταsocial media, καθώς περισσότεροι καταναλωτές συνεχίζουν να έχουν θετική ή ουδέτερη άποψη για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται (94%).

Το 2015, το τέλος των κωδικών και των biometrics ήταν μεταξύ των πιο engaging συζητήσεων, όπως αποτυπώθηκε στις υπό έρευνα συζητήσεις στα social media σε 163 χώρες ανά τον κόσμο.

Η τεχνολογία που συνδέεται με πληρωμές μέσωηλεκτροκαρδιογραφήματος και δαχτυλικού αποτυπώματος (ECG), αποτέλεσε ενδιαφέρον θέμα για τους χρήστες κατά τη διάρκεια του έτους, ενώ η αναγνώριση προσώπου (“Πληρωμή με selfie”) παρέμεινε κυρίαρχη (55%) στις συζητήσεις που αφορούσαν σε biometrics.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.