Zητούμενο αποτελεί να καταγραφούν οι πρακτικές που χρησιμοποιούν οι πολυεθνικές ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης, όπως η ελληνική για να κρατούν ψηλά τις τιμές. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης έχουν καταγράψει ήδη αυτές τις μεθόδους και αναζητούνται τρόποι αντιμετώπισης.
Οι Έλληνες έρχονται πολλές φορές αντιμέτωποι με διαφορετικές τιμές, καθώς οι πολυεθνικές χρησιμοποιούν ειδικά στις μικρότερες αγορές της Ευρώπης πρακτικές, προκειμένου να κρατούν ψηλά τις τιμές.
Ορισμένες από τις πρακτικές είναι ότι εμποδίζουν τα σούπερ μάρκετ να πωλούν φθηνότερα προϊόντα από παράλληλες εισαγωγές. Επίσης, πωλούν παραπλήσια προϊόντα με άλλη μάρκα ή συσκευασία και χρησιμοποιούν υπέρ τους γλωσσικούς περιορισμούς στις ετικέτες.
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της ΕΡΤ: