Νέες πληροφορίες για το εάν θα υπάρξει έκπτωση στην αντλία της βενζίνης ή Fuel Pass 2

βενζίνη

Νέες πληροφορίες για το εάν θα υπάρξει πλάνο για να μπει έκπτωση στην αντλία της βενζίνης  ή για το εάν θα υπάρξει Fuel Pass 2.
Για το θέμα αυτό μίλησε  σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας στο OPEN. “Μελλοντικά μπορεί να προκύψει αυτό, γιατί υπάρχουν δύο προϋποθέσεις:
Στην συνέχεια ρωτήθηκε εάν θα γίνουν αυτές οι δύο παρεμβάσεις. “Δεν αποκλείω οτιδήποτε. Αλλά η διαδικασία είναι: πρώτα βρίσκουμε το δημοσιονομικό χώρο, στη συνέχεια το συζητάμε με τον Πρωθυπουργό συλλογικά, συνεκτικά ως κυβέρνηση. Και ο Πρωθυπουργός δίνει τις κατευθύνσεις των προτεραιοτήτων. Άρα οι όποιες επόμενες παρεμβάσεις είναι από τον επόμενο μήνα- γιατί χρονικά αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί στη βάση του δημοσιονομικού χώρου που θα δημιουργηθεί. Πράγματι, συνεχίζει να υπάρχει μια καλή εκτέλεση του προϋπολογισμού, αλλά θα πρέπει να δούμε που οφείλεται αυτή “, απάντησε .

“Στο θέμα καυσίμων, οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση γίνει, θα γίνει μελλοντικά. Δεν θα αφορά μειώσεις φόρου στα καύσιμα”, συμπλήρωσε.

Καύσιμα: Γιατί δεν μειώνεται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης

Μεταξύ άλλων εξήγησε γιατί δεν μπορεί να μειωθεί ο Ειδικός  Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα. ” Εάν πάμε και μειώσουμε τον Eιδικό φόρο Κατανάλωσης στα καύσιμα κατά 20 λεπτά,  η αύξηση είναι 50 λεπτά τους τελευταίους μήνες … 20 λεπτά σας λέω εγώ… το ετήσιο κόστος είναι 1, 5 δισ. ευρώ”.
“Το ποσό όμως αυτό θα πρέπει να το αυξήσουμε από άλλους φόρους ή να κάνουμε περικοπές δαπανών. Ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης είναι η τέταρτη πιο ουσιαστική πηγή εσόδων της ελληνικής πολιτείας διαχρονικά. Εκτός του δημοσιονομικού κόστους που θα πρέπει να συνεκτιμάται, υπάρχει και κοινωνική διάσταση. Έχω λάβει επιστολή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή που λέει το εξής: ότι στα καύσιμα δεν πρέπει να μειώνονται οι έμμεσοι φόροι ειδικά όσο το πρόβλημα κρατά μεγαλύτερο χρονικό διάστημα” συμπλήρωσε.

“Για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης είναι προτιμότερο να παίρνεις τα υψηλότερα έσοδα από το ΦΠΑ στα καύσιμα-  αυτό κάνουμε  και να φορολογείς τα υπερκέρδη των επιχειρήσεων. Αυτό κάνουμε με 90% και να παίρνεις αυτές τις πηγές και να τις δίνεις στοχευμένα  σε νοικοκυριά και όχι οριζόντια. Η μείωση του Ειδικού Φόρου κατανάλωσης είναι οριζόντιο μέτρο” τόνισε μεταξύ άλλων .

Fuel pass: Τι ισχύει για όσους έλαβαν την ψηφιακή κάρτα και δεν μπορούν να  την εξαργυρώσουν

Στην ερώτηση τι θα γίνει με όσους έλαβαν το Fuel pass σε ψηφιακή κάρτα και δεν μπορούν να την εξαργυρώσουν επειδή  το κινητό τους δεν αναγνωρίζει  τις ανέπαφες πληρωμές.

“Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι ένα μικρό κομμάτι της κοινωνίας δεν έκανε χρήση αυτής της βοήθειας από την ελληνική πολιτεία. Και δεύτερον, υπάρχουν περίπου 200 χιλ. υποθέσεις που εκκρεμούν.  Eίναι η δεύτερη κατηγορία προβλήματος που αναδεικνύεται και την οποία η βούληση της κυβέρνησης είναι να επιλυθεί. Άλλωστε ο συνολικός αριθμός  θα φτάσει περίπου 2,3 εκατ. συμπατριώτες μας, δηλαδή 100 εκατ. ευρώ.

Επίσης ρωτήθηκε εάν η πλατφόρμα για την επιδότηση αυτή θα ανοίξει  εκ νέου για τους  πιο ευάλωτους  πολίτες . “Θα δούμε πώς θα λύσουμε το θέμα αλλά αυτό αφορά μέλλοντα χρόνο”, απάντησε

Γεωργιάδης:  Αν γινόταν να μειωθεί ο Eιδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα, θα τον είχαμε μειώσει ήδη

Για το θέμα της μείωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα μίλησε νωρίτερα  στο MEGA ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης στο MEGA. “Αν γινόταν να μειωθεί ο φόρος, θα τον είχαμε μειώσει ήδη” τόνισε. Και εξήγησε τι επιπτώσεις θα είχε η μείωση φορολογίας στα καύσιμα. Εάν μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ή του ΦΠΑ στα καύσιμα, αυτό  θα είχε πολύ μεγάλο δημοσιονομικό κόστος και  θα έστελνε και ένα άσχημο μήνυμα στις αγορές.

Exit mobile version