- Η πρώτη προϋπόθεση είναι να βρεθεί δημοσιονομικός χώρος. Ο δημοσιονομικός χώρος εξαντλήθηκε στο ρεύμα και στον ΕΝΦΙΑ. Άρα πρέπει να προκύψει δημοσιονομικός χώρος.
- Και δεύτερον πρέπει να υλοποιηθούν τα μέτρα που ακόμη τώρα υλοποιούνται για το ρεύμα”, σημείωσε.
“Στο θέμα καυσίμων, οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση γίνει, θα γίνει μελλοντικά. Δεν θα αφορά μειώσεις φόρου στα καύσιμα”, συμπλήρωσε.
Καύσιμα: Γιατί δεν μειώνεται ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης
“Για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης είναι προτιμότερο να παίρνεις τα υψηλότερα έσοδα από το ΦΠΑ στα καύσιμα- αυτό κάνουμε και να φορολογείς τα υπερκέρδη των επιχειρήσεων. Αυτό κάνουμε με 90% και να παίρνεις αυτές τις πηγές και να τις δίνεις στοχευμένα σε νοικοκυριά και όχι οριζόντια. Η μείωση του Ειδικού Φόρου κατανάλωσης είναι οριζόντιο μέτρο” τόνισε μεταξύ άλλων .
Fuel pass: Τι ισχύει για όσους έλαβαν την ψηφιακή κάρτα και δεν μπορούν να την εξαργυρώσουν
Στην ερώτηση τι θα γίνει με όσους έλαβαν το Fuel pass σε ψηφιακή κάρτα και δεν μπορούν να την εξαργυρώσουν επειδή το κινητό τους δεν αναγνωρίζει τις ανέπαφες πληρωμές.
“Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι ένα μικρό κομμάτι της κοινωνίας δεν έκανε χρήση αυτής της βοήθειας από την ελληνική πολιτεία. Και δεύτερον, υπάρχουν περίπου 200 χιλ. υποθέσεις που εκκρεμούν. Eίναι η δεύτερη κατηγορία προβλήματος που αναδεικνύεται και την οποία η βούληση της κυβέρνησης είναι να επιλυθεί. Άλλωστε ο συνολικός αριθμός θα φτάσει περίπου 2,3 εκατ. συμπατριώτες μας, δηλαδή 100 εκατ. ευρώ.
Επίσης ρωτήθηκε εάν η πλατφόρμα για την επιδότηση αυτή θα ανοίξει εκ νέου για τους πιο ευάλωτους πολίτες . “Θα δούμε πώς θα λύσουμε το θέμα αλλά αυτό αφορά μέλλοντα χρόνο”, απάντησε
Γεωργιάδης: Αν γινόταν να μειωθεί ο Eιδικός Φόρος Κατανάλωσης στα καύσιμα, θα τον είχαμε μειώσει ήδη
Για το θέμα της μείωσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα μίλησε νωρίτερα στο MEGA ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης στο MEGA. “Αν γινόταν να μειωθεί ο φόρος, θα τον είχαμε μειώσει ήδη” τόνισε. Και εξήγησε τι επιπτώσεις θα είχε η μείωση φορολογίας στα καύσιμα. Εάν μειωθεί ο ειδικός φόρος κατανάλωσης ή του ΦΠΑ στα καύσιμα, αυτό θα είχε πολύ μεγάλο δημοσιονομικό κόστος και θα έστελνε και ένα άσχημο μήνυμα στις αγορές.