Market Pass 2: Αναφορές για προβλήματα σύνδεσης στην εφαρμογή – Τι πρέπει να κάνετε

market pass

Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν μπορούν να συνδεθούν με την εφαρμογή του Market Pass 2 οι δικαιούχοι της ενίσχυσης για τον Αύγουστο έως τον Οκτώβριο. Όπως επισημαίνεται, κάποια προγράμματα antivirus εμποδίζουν την είσοδο στην εφαρμογή λόγω εσφαλμένων αξιολογήσεων (false positives), αλλά και για άλλα URLs (ακόμη και τραπεζών, στο παρελθόν).

Στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί  οι πολίτες να προσθέσουν  μία εξαίρεση (exception) για το api.vouchers.gov.gr μέσα από τις ρυθμίσεις του προγράμματος antivirus τους. Ακολουθεί η  διαδικασία προσθήκης exceptions για το Avast Antivirus στην αγγλική και ελληνική γλώσσα, προκειμένου να βοηθηθούν οι χρήστες που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

Βήματα στην αγγλική γλώσσα:

1. Open Avast Antivirus and go to Menu on the top right of the window

2. Click Settings

3. Go to General > Exceptions

4. Click Add Exception

5. On the next screen enter the URL.api.vouchers.gov.gr.and click Add Exception

Βήματα στην ελληνική γλώσσα:

1. Οι πολίτες ανοίγουν το Avast Antivirus και επισκέπτονται  το Μενού πάνω δεξιά στο παράθυρο του Avast

2. Πατούν  στις ρυθμίσεις

3. Επιλέγουν τις γενικές ρυθμίσεις από τη στήλη αριστερά

4. Στις Εξαιρέσεις πατούν Προσθήκη Εξαίρεσης

5. Στην επόμενη οθόνη  οι πολίτες γράφουν το URL.api.vouchers.gov.gr.και πατούν  Προσθήκη Εξαίρεσης

Με τα βήματα αυτά η σελίδα πλέον δεν θα μπλοκάρεται από το Avast.

Τα παραπάνω βήματα περιλαμβάνονται και στη σελίδα του Avast με εικόνες για κάθε βήμα: https://support.avast.com/en-us/article/Antivirus-scan-exclusions#pc

Οι πιθανές καταστάσεις της αίτησής

Οι  πιθανές καταστάσεις της αίτησής  για το Market Pass 2 είναι οι εξής:

Και τα  μηνύματα κατάστασης του Πίνακα Πληρωμών σημαίνουν τα εξής:

Υπενθυμίζεται δε πως τα  χρηματοπιστωτικά ιδρύματα  που διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας είναι τα εξής:

Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των ως άνω ιδρυμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Έργου Market Pass λήγουν αυτομάτως στις 31/12/2023 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.

Επίσης επισημαίνεται πως για την κατάθεση της επιδότησης Market Pass μπορούν να δηλωθούν οι λογαριασμοί των παρακάτω  χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων:

Των:

Προκειμένου να δηλώσει ο δικαιούχος έναν λογαριασμό Τραπέζης, θα πρέπει να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος σε αυτόν (όχι απαραίτητα πρώτος δικαιούχος), να γνωρίζει τη μορφή IBAN του συγκεκριμένου λογαριασμού και, κυρίως, να είναι βέβαιος ότι ο λογαριασμός αυτός είναι ενεργός και θα παραμείνει ενεργός καθ΄ όλη τη διάρκεια του Market Pass. Σημειώνεται ότι, θα πρέπει να είναι επικαιροποιημένα τα στοιχεία των δικαιούχων ή και συνδικαιούχων στο τραπεζικό ίδρυμα που τηρείται ο λογαριασμός και υποχρεωτικά να έχουν δηλωθεί οι ΑΦΜ που αντιστοιχούν σε αυτούς.

 Τι πρέπει να κάνετε εάν  απορριφθούν οι διαδικασίες  πίστωσης των λογαριασμών;

Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή στον τραπεζικό του λογαριασμό, ο αιτούμενος θα ενημερώνεται με κάθε πρόσφορο μέσο και η αίτησή του θα ενεργοποιείται μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων, ώστε να μπορεί να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις και να επανυποβάλει την αίτηση μέχρι την 25η Νοεμβρίου 2023. Μετά την επανυποβολή ξαναγίνεται η διαδικασία πίστωσης στην ψηφιακή κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό έως την 30ή Νοεμβρίου 2023.

Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης, δεν επιτρέπεται η τροποποίηση του αρχικώς επιλεγέντος τρόπου καταβολής της ενίσχυσης.

 

 

Exit mobile version